واکنش "علم‌الهدی" به اقدامات اخیر شورای صنفی نمایش

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۸:۵۶
کد خبر: ۵۸۲۷۳۱
واکنش علم‌الهدی به اقدامات اخیر شورای صنفی نمایش
در پی اقدامات اخیر شورای صنفی نمایش خانه سینما، امیرحسین علم الهدی مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه ،یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در متن این یادداشت آمده است:

«به نام خدا

بیش از یک سال است که شورای محترم صنفی نمایش خانه سینما با دلایل واهی در حال چوب لای چرخ گذاشتن مهمترین دستاورد دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر است! تعجب نمی‌کنم از این اقدام، چون دعوای سینمای بدنه با سینمای اندیشه از زمان دعوای قابیل و هابیل قابل ردیابی است ...

عزیزان شورا، در انتهای نامه رئیس محترم آن شورا ذکر شده است که به نحوی معضل حل شود!

معضلی نیست بجز بی‌تدبیری که سالیان است گریبان‌گیر عده‌ایی قلیل از اعضای محترم آن شورا است که بجای هم‌افزایی به دنبال مسائلی است که از همان دعوای معروف تاریخ بشریت همچنان حکمفرما است...

عزیزان با این شعر حافظ شیرین سخن (مباش در پی آزار و هرچه خواهی کن/ که در شریعت ما غیر از این گناهی نباشد) کام‌تان را شیرین می‌کنم.

القصه، باز منتظر جلوگیری از رفتارهای غیر قانونی و محفلی آن شورا در این خصوص توسط شورای عالی اکران و سازمان سینمایی کشور هستیم و درصورت اجرایی شدن تهدیدات ، کلیه فعالیت های هنر و تجربه متوقف و براساس مصالح این سینمای نجیب و همراهی خیل دست اندکاران آن و اطلاع از تصمیم نهایی رئیس محترم سازمان سینمایی اتخاذ تصمیم‌خواهد شد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز