فراخوان نمایشگاه سالانه «عکس‌های کوچک» منتشر شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۸۲۷۴۱
فراخوان نمایشگاه سالانه «عکس‌های کوچک» منتشر شد
نمایشگاه سالانه «عکس‌های کوچک» با هدف شناسایی استعدادهای جوان عکاسی، فراخوان خود را برای حضور علاقه‌مندان منتشر کرد.

به گزارش برنا، نمایشگاه سالانه «عکس‌های کوچک» با همکاری سه گالری زرنا (تهران)، سیتی‌سنتر (اصفهان) و هومهر (کرمان) و با هدف شناسایی استعدادهای جوان در حوزه عکاسی ایران و معرفی به دنیای حرفه‌ای برای عموم علاقه‌مندان به این شاخه هنری فراخوانی منتشر کرد.

این نمایشگاه برای نخستین‌بار به صورت همزمان در سه نقطه از ایران و با چهار موضوع گشایش می‌یابد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استعدادهای جوان در حوزه عکاسی ایران و معرفی آنها به دنیای حرفه‌ای این هنر تصویری و همچنین فراهم‌ کردن بستری مناسب برای برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های مشترک هنری در داخل کشور اعلام شده است. در پایان این نمایشگاه، به نفرات برتر هر بخش و سه ارائه خاص و متفاوت، با رای داوران جوایز ویژه و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

موضوعات عکاسی برای شرکت در این نمایشگاه عبارتند از: انسان، طبیعت، نوستالژی و معماری.

برای شرکت در این فراخوان عکس هایی پذیرفته می شود که بزرگترین ضلع آن با احتساب قاب و پاسپارتو ۳۰ سانتی‌متر باشد.

 آثار باید پیش از قاب، پشت‌نویسی شده و حاوی این اطلاعات باشند: نام هنرمند، نام اثر، نام مجموعه در صورت وجود، تاریخ خلق اثر،اندازه اثر، ذکر شماره ادیشن (۷ عدد برای هر اثر) ،امضای هنرمند.

آخرین مهلت ارسال آثار به نمایشگاه، یکم مرداد و تاریخ برگزاری ۲۰ مرداد سال جاری است. همچنین اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان در تاریخ ۲۵ مرداد خواهد بود.

این فراخوان هزینه ورودی برای شرکت در نمایشگاه نیز تعیین کرده است و شرکت کنندگان باید مبلغ ۹۰ هزار تومان برای ثبت نام در این نمایشگاه بپردازند.

نظر شما