آخر هفته با فیلم‌های سیما

رونمایی از «طعم گیلاس» کیارستمی در تلویزیون/ روایت یک پرواز

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۵:۳۷
کد خبر: ۵۸۲۸۴۱
رونمایی از «طعم گیلاس» کیارستمی در تلویزیون/ روایت یک پرواز
شبکه های مختلف سیما در روزهای پایانی هفته فیلم های انیمیشن و سینمایی نمایش می‌دهند.
به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «شاهد»، «استراتژی حلزونی»، «آزادی‌خواه»، «توماس و راه‌آهن جادویی»، «دخترک جسور»، «برج مراقبت دیوانه»، «میهمانان ویژه»، «دو روز تا ماندن»، «مجرم»، «پرواز» «پنج ستاره»، «پلیس فروشگاه»، «معادله تابستانی»، «نمودار عشق»، «بی‌خوابی»، «بال‌ها»، «سفر به تاریخ» «یادآوری کامل»، «صبح فرشته»، «پت و مت»، «اژدهای پیت»، «پسر کاراته‌باز»، «شب طولانی»، «هیات منصفه فراری»، «شکارچی شنبه»، «چند مرد خوب»، «دزدی که برای شام آمد»، «با دیگران»، «مسابقه بزرگ» «یک تابستان پرهیجان»، «هیاهوی بچه»، «زنده باد»، «طعم گیلاس» و «وقتی عنکبوت می‌آید» پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

شاهد

فیلم سینمایی «شاهد» به کارگردانی پیتر ویر، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی هریسون فورد و کلی مک گلیس آمده است: یک پسر بچه ۸ ساله به‌ همراه مادرش برای ملاقات با اقوام خود راهی فیلادلفیا می‌شود. در ایستگاه راه‌آهن او به‌صورت اتفاقی مشاهده می‌کند که چند نفر، مردی را به قتل می‌رسانند. او می‌خواهد از محل حادثه بگریزد که قاتلان او را می‌بینند و به تعقیبش می‌پردازند ...

استراتژی حلزونی

فیلم سینمایی «استراتژی حلزونی» به کارگردانی سرجیو کابررا، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یکی از پربیننده‌ترین طنزهای سینمای اسپانیایی زبان، فیلمی درباره همبستگی گروهی از مردم برای حفظ خانه‌ای است که سال‌های متمادی در آن زیسته‌اند و آن را نوعی هویت خود می‌دانند. مالک از مستاجران خانه که حدود ۳۰ نفر هستند می‌خواهد خانه را تخلیه کنند اما...

در این فیلم سینمایی، فاوست کابررا، فرانک رامیرز و دلفینا گوییدو هنرنمایی کرده‌اند.

آزادی‌خواه

فیلم سینمایی «آزادی‌خواه» به کارگردانی آلبرت آرولو، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سیمون بولیوار خان‌زاده جوانی است که به‌همراه خانواده‌اش در اوایل قرن نوزدهم در ونزوئلا زندگی می‌کند. در آن زمان ونزوئلا تحت استعمار اسپانیا قرار دارد و رسم است که اشراف‌زادگان ونزوئلایی به اسپانیا بروند و دختری از دربار اسپانیا را به همسری انتخاب کنند. سیمون طبق این رسم به اسپانیا می‌رود و با اشراف‌زاده‌ای ازدواج کرده و عروس جوان را به املاکش در ونزوئلا می‌برد.

ادگار رامیرز، اریک وایلدپرت و ماریا والورد نقش‌آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

شبکه دو سیما

توماس و راه‌آهن جادویی

انیمیشن سینمایی «توماس و راه‌آهن جادویی» به کارگردانی بریت آلکرافت، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آلک بالدوین و مارا ویلسون خواهید دید: توماس و دوستانش لکوموتیوهای بخاری هستند که در مکانی جادویی به نام سودور زندگی می‌کنند که در آنجا می‌توانند با هم حرف بزنند. آقای کانداکتر که خاک طلا دارد، می‌تواند به دهکده شاینینگ تاون در جهان واقعی سر بزند. او کاملاً مراقب لکوموتیو خبیثی به‌نام دیزل است که عهد کرده تمام لکوموتیوهای بخار را نابود کند.

دخترک جسور

فیلم سینمایی «دخترک جسور» به کارگردانی مورتن کوهلرت، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد خانواده تهیدستی است که در کلبه‌ای جنگلی زندگی می‌کنند. پدر خانواده در اثر بیماری از دنیا می‌رود و مادرِ جوان با دختر کوچکش به زندگی محقرانه خود ادامه می‌دهند. در همین اثنا مادر نیز به بیماری سختی دچار شده و از دنیا می‌رود.

سارا ژوئل وارنر، پیتر جِپ هانسن و لیسبِت دال بازیگران این فیلم هستند.

برج مراقبت دیوانه

فیلم سینمایی «برج مراقبت دیوانه» به کارگردانی اریک جودر، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی اریک جودر و رمزی بدیا در مورد دو خلبان ماهر است که در نیروی هوایی فرانسه بوده و در رده اول خلبانان جنگنده‌ این کشور جای دارند. قرار می‌شود فرانسه اولین ماهواره مخابراتی خود را به فضا بفرستد و از این دو نفر به‌عنوان داوطلبین رفتن به فضا تست گرفته شود.

شبکه سه سیما

میهمانان ویژه

فیلم تلویزیونی «میهمانان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی علیرضا خمسه و پوران مهیمن خواهید دید: مجید کشاورز استاد موفق و جوان دانشگاه است که به‌تنهایی در طبقه بالا خانه آقای کیهانی، رییس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند زندگی می‌کند. آقای کیهانی دختری دارد به‌نام پریسا. علاقه‌ای میان پریسا و مجید به وجود می‌آید و بعد به درخواست آقای کیهانی  قرار می‌شود که خانواده مجید برای خواستگاری از شهرستان به تهران بیایند ...

دو روز تا ماندن

فیلم سینمایی «دو روز تا ماندن» به کارگردانی عمار خطی، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: بهروز مرد متاهل جوانی است که حسابدار یک شرکت خصوصی است. وی با همدستی رییس خود ضمن تهیه فاکتورهای جعلی پول زیادی به جیب زده است. همسر وی افسانه، به‌خاطر فعالیت‌ها و دستاوردهای مشکوک مالی او قصد جدایی از او را دارد.

علی انصاریان، فریدون امیر عبدالهیان و محمدرضا ژاله بازیگران این فیلم هستند.

مجرم

فیلم سینمایی «مجرم» به کارگردانی آریل رومن، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی رایان ری نولدس و کوین کستونر خواهید دید: یک مامور سیا در حین انجام یک ماموریت شناسایی توسط هدف که یک تروریست اسپانیایی است، شناسایی و کشته می‌شود.

پرواز

فیلم سینمایی «پرواز» به کارگردانی ویکرامادیتیا موتوانه، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسری به‌نام روهان به همراه چند تن از دوستانش در یک شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند. روزی آنها از مدرسه فرار می‌کنند و به سینما می‌روند که همین باعث اخراج آنها از مدرسه می‌شود و...

در این فیلم سینمایی رونیت روی و رام کاپور نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پنج ستاره

فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: مریم دختر بیست ساله یک خانواده کارگر در رشته داروسازی در دانشگاه آزاد رودهن قبول می‌شود. اما به‌خاطر هزینه بالای آن مجبور به کار در هتلی که مادرش آنجا کار می‌کند، می‌شود. به‌خاطر موقعیت و زرنگی اش مورد توجه مدیران هتل قرار می‌گیرد. یکی از سرپرستان کارگران پسر جوانی به‌نام وحید است که قلب رئوفی دارد و به همه کمک می‌کند. قرار ازدواجی بین او و مدیر داخلی هتل که دختری مغرور به نام محتشمی است، گذاشته شده است. بعد از ورود مریم رابطه وحید و محتشمی بهم می‌خورد و محتشمی تمام اینها را از چشم مریم می‌بیند ...

شهاب حسینی، سحر قریشی و بهنوش بختیاری بازیگران این فیلم هستند.

پلیس فروشگاه

فیلم سینمایی «پلیس فروشگاه» به کارگردانی استیو کار، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با هنرنمایی کیوین جامز و جیما مایز خواهید دید: پاول بلارت مأمور امنیتی یک فروشگاه بزرگ است. او مردی چاق و دست‌وپاچلفتی است که مشکل قند دارد و هر بیست دقیقه یک‌بار باید چیز شیرینی بخورد تا از حال نرود! به همین دلیل نمی‌تواند وارد نیروی پلیس شود.

شبکه چهار سیما

«طعم گیلاس»

فیلم «طعم گیلاس» ساخته عباس کیارستمی پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از شبکه چهار پخش می شود. 

در این فیلم با بازی همایون ارشادی آمده است: مردی برای انجام کاری به دنبال کسی می گردد و ۲۰۰ هزار تومان هم می دهد.

معادله تابستانی

فیلم سینمایی «معادله تابستانی» به کارگردانی هیروشی نیشیتانی، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پروفسور جوانی به‌نام یوکاوا برای انجام یک پروژه تحقیقاتی به دهکده‌ای دورافتاده در ژاپن سفر می‌کند. او مهمان‌خانه‌ای را برای اقامت برمی‌گزیند که صاحبان آن رازی به قدمت ۱۵ سال را مخفی نگاه داشته‌اند. رازی که مربوط به وقوع قتلی در این دهکده بوده است.

در این فیلم سینمایی جون فوبوکی و ماساهارو فوکویاما نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نمودار عشق

فیلم سینمایی «نمودار عشق» به کارگردانی یوشیهیرو فوکاگاوا، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تاتسویا فوجیوارا و آیی میزاکی آمده است: چند پزشک کوشا در یک بیمارستان ژاپنی و بخش اورژانس کار می کنند. دکتر خبره‌ای که از همسرش جدا شده است به‌تازگی به این بیمارستان منتقل می‌شود. او حوصله برخورد با بیماران و توضیحات بیشتر به آنها را ندارد. یکی از دوستانش تلاش می‌کند او را متوجه شرایطش کند و از او می‌خواهد برای بیماران وقت بیشتری بگذارد. تا اینکه...

شبکه پنج سیما

بی‌خوابی

 انیمیشن سینمایی «بی‌خوابی» به کارگردانی صمد غلام‌زاده، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: حاکم دچار کابوس‌هایی می‌شود و نمی‌تواند بخوابد و از هر کسی از جمله خواب‌گزاران مشورت گرفته‌اند ولی بیماری حاکم روزبه‌روز بدتر شده است تا اینکه بالاخره متوجه می‌شوند که در کابوس های حاکم یک قوچ مدام حضور دارد و از قروقچی شکارگاه اختصاصی او تحقیق می‌کنند و متوجه می‌شوند که قوچی را که حاکم شکار کرده در واقع اهلی بوده و او از پیرزنی محتاج قوج را دزدیده است و حاکم از پیرزن حلالیت گرفته و بهبود می‌یابد.

بال‌ها

انیمیشن سینمایی «بال‌ها» به کارگردانی اولگا لوپاتو، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن از این قرار است که: یک هواپیمای کوچک چند هفته قبل از مسابقات قهرمانی نمایش هوایی اجازه ورود پیدا می‌کند. حالا او باید تمام تلاشش را بکند تا قهرمانی این دوره از مسابقات به نام وی رقم بخورد...

سفر به تاریخ

فیلم سینمایی «سفر به تاریخ» به کارگردانی توشیو لی، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هیروشی تاکامی و ساتومی ایشی‌هارا خواهیم دید: یک خانم معلم تاریخ با سه شاگرد خود در حال صحبت است که ناگهان از طریق اجرای یک برنامه سفر زمان در گوشی همراه یکی از شاگردانش به سال ۱۸۶۸ می‌روند. سال‌هایی که ژاپن در آستانه جنگ‌های داخلی بین قبایل مهم است.

یادآوری کامل

فیلم سینمایی «یادآوری کامل» به کارگردانی لن ویزمن، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: کواید هر روز از راه هسته زمین از انگلستان به استرالیا مسافرت می‌کند و یک زندگی روتین و خوب به‌همراه همسرش و بهترین دوستش دارد. اما رویاهای پیاپی او و وی را به این فکر می‌اندازد که شغل و هویت اصلی او آن چیزی نیست که تصور می‌کند...

کولین فارل، بوکم وودبین و برایان کرانستون بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

صبح فرشته

فیلم تلویزیونی «صبح فرشته» به کارگردانی امیر جاودانی، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

ماجرای فیلم داستانی «صبح فرشته»، مربوط به کودکی هشت ساله به‌نام مانی است که با به‌دنیا آمدن فرزند دوم خانواده، به این اتفاق حسادت می‌ورزد. این حسادت کودکانه اتفاقاتی را رقم می‌زند که روند زندگی این خانواده را تغییر می‌دهد.

کاوه سماک باشی، مهدی امینی خواه و مژگان ترانه، بازیگران این تله‌فیلم هستند.

شبکه کودک

پت و مت

انیمیشن سینمایی «پت و مت» به کارگردانی لوبمیر بنیس و ولادیمیر ژیرانک، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: دو شخصیت اصلی این مجموعه به نام‌های پت و مت دچار مشکلاتی می‌شوند. آنها سعی می‌کنند با روش‌هایی عجیب و غریب اشتباهات خود را با استفاده از تمامی وسایل موجود برطرف کنند، ولی در نهایت مشکلات جدیدی به وجود می‌آید.

اژدهای پیت

فیلم سینمایی «اژدهای پیت» به کارگردانی دیوید لاوری، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۴ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی برایس دالاس هاوارد و اوکس فگلی خواهید دید: پیت، پسرک ۱۱ ساله‌ای است که از ۵ سالگی در جنگل گم شده است. او در یک سانحه‌ رانندگی پدر و مادر خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون توسط یک اژدهای سبز با چشمانی زرد رنگ و بال‌هایی بزرگ محافظت می‌شود.

شبکه امید

پسر کاراته‌باز

فیلم سینمایی «پسر کاراته‌باز» به کارگرادانی هارالد زوارت، پنجشنبه ۱۵تیرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جکی چان و جیدن اسمیت آمده است: دری پسر ۱۲ ساله‌ای است که به‌تازگی همراه مادرش از آمریکا به چین مهاجرت کرده است. او خود را در فضای جدید غریبه می‌بیند و از طرف دیگر عده‌ای از بچه‌ها در مدرسه او را اذیت می‌کنند. تا اینکه آقای هان، استاد کونگ‌فو، تصمیم می‌گیرد به دری کنگ‌فو آموزش دهد تا او بتواند از خودش دفاع کند....

شب طولانی

فیلم سینمایی «شب طولانی» به کارگردانی علی معصومی، جمعه ۱۶تیرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

شب طولانی روایتگر قصه زنی به‌نام لیلا است که چند سال پیش همسر قاچاقچی‌اش کشته شده است و او هنوز از تبعات این مسأله رنج می‌برد. لیلا دارای دو فرزند پسر و دختر به‌نام‌های وهاب و زهرا است. او ناچار به بردن زهرا دختر کوچک و بیمارش بر سر کارش در کارخانه ریسندگی است و...

سارا بهرامی، مهدی حسن‌پور، ستایش زیارتی و نورالدین اعلمی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه افق

هیات منصفه فراری

فیلم سینمایی «هیات منصفه فراری» به کارگردانی گری فله در، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جان کیوسک و جین هکمن خواهید دید: در جریان دادگاه رسیدگی به شکایتی علیه یک شرکت اسلحه‌سازی، فردی به‌نام زیکن فیچ از طرف شرکت استخدام می‌شود تا تک تک اعضای هیئت منصفه را شناسایی کند.

شکارچی شنبه

فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده، کودک ۸ ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر این جا نمی‌ماند و پس از آن کودک می‌تواند با اراده خود هر کجا که خواست بماند.

علی نصیریان، امیریل ارجمند و دارین حمزه بازیگران این فیلم هستند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «چند مرد خوب»، «دزدی که برای شام آمد»، «با دیگران» و «مسابقه بزرگ» پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۳ ،۱۷:۱۵، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «یک تابستان پرهیجان»، «هیاهوی بچه»، «زنده باد» و «وقتی عنکبوت می‌آید» جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۷:۱۵ ، ۱۹ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می شود.

نظر شما