استقبال شهرستان‌ها از نمایش فیلمی با موضوع طلاق عاطفی

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۶۵۷
استقبال شهرستان‌ها از نمایش فیلمی با موضوع طلاق عاطفی
عوامل فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» در شهرهای مختلف کشور با تماشاگران فیلم خود همراه می‌شوند.

به گزارش برنا، جدیدترین ساخته پوران درخشنده که در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده بود و برای مریلا زارعی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به همراه آورد، چند هفته‌ای است در سینماهای کشور و با حضور عوامل فیلم در سینماهای مختلف اکران می‌شود.

پوران درخشنده که تهیه‌کننده «زیر سقف دودی» هم است، درباره استقبال از فیلم به ایسنا گفت: تاکنون با تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم در چند سینمای تهران و نیز مشهد و یزد به دیدار تماشاگران فیلم رفته‌ایم و درخواست‌های زیاد دیگری هم برای حضور در شهرستان‌های دیگر کشور داریم.

به این ترتیب قرار است تعدادی از عوامل «زیر سقف دودی» دوشنبه و پنج‌شنبه این هفته به اصفهان و شیراز بروند و طبق درخواست‌ها برای حضور در بوشهر، قشم، کیش، تبریز هم احتمالا برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

آخرین امار فروش «زیر سقف دودی» در کشور بیش از یک میلیارد و 450 میلیون تومان است و استقبال از این فیلم در شهرهای مختلف هم ادامه دارد.

در خلاصه داستان «زیر سقف دودی» که به موضوع طلاق عاطفی در جامعه می‌پردازد، آمده است: شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به‌تدریج دچار مشکل می‌شود، به‌دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آن‌هاست، که موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون‌رفت از این بحران، او را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند.

در این فیلم، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت‌دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی‌فرد و با معرفی ابوالفضل میری و لاله مرزبان به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما