دبیر سمینار" متریال: رفتار و فرم" هدف از برگزاری سمینار را تشریح کرد:

ایجاد ارتباط بین صنعت سنگ و هنرمندان معمار

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۸۴۸۸۶
ایجاد ارتباط بین صنعت سنگ و هنرمندان معمار
بایک بهرامی گفت:ایجاد ارتباط موثر بین صنعت سنگ و هنرمندان معمار از طیف دانشگاه و بازار از اهداف اصلی نهمین نمایشگاه بینالمللی سنگهای تزئینی و سمینار جانبی آن است.

به گزارش برنا، بابک بهرامی، دبیر سمینار متریال، رفتار و فرم با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به روند اصلی معماری جهان در توجه به معماری پایدار، صنعت سنگ یکی از صنایع دوستدار محیط زیست و متناسب با اقلیم ایران است که امیدواریم برگزاری این سمینار و برنامه های مشابه، زمینهی شناخت بهتر و نگاه متفاوت به ظرفیتهای عظیم این صنعت از طرف مصرفکنندگان و طراحان شاهد خلق آثاری فاخر و ماندگار باشیم.

بهرامی افزود: استفاده از مصالح بومی و سازگار با محیط زیست با طول عمر بالا  و در عین حال زیبا، یکی از اهداف تمامی دست اندرکاران صنعت ساختمان است که برگزاری این سمینار در حاشیهی نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران میتواند هم راستا با این اهداف نقش خود را در معرفی بهتر صنعت سنگ ایران با بیش از 6000 کارخانه و1200 معدن با تنوع بی نظیر ایفا نماید.

بابک بهرامی افزود: در این سمینار که با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار میشود، حامد مظاهریان، بهمن نامورمطلق، علیرضا تغابنی، هومن طالبی، سام تهرانچی، مهراد مه نیا، منوچهر سیدمرتضوی، محمدرضا نیکبخت سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است سمینار متریال: رفتار و فرم روز سه شنبه بیستم تیرماه 1396 از ساعت 13 الی 16 در محل سالن همایشهای شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود و حضور در سمینار برای عموم علاقمندان آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز