چند پیام تسلیت برای درگذشت حبیب الله کاسه ساز

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۳:۵۹
کد خبر: ۵۸۸۷۲۶
چند پیام تسلیت برای درگذشت حبیب الله کاسه ساز
نهادهای مختلف سینمایی درگذشت زنده یاد حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و سازمان اوج درگذشت زنده یاد حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفتند.

 

تسلیت سازمان اوج به مناسبت درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز

در پی درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز، فیلمساز و هنرمند فقید سینما و تلویزیون، روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج ضمن عرض تسلیت به خانواده، دوستان، شاگردان و طرفداران آن مرحوم و دعوت از مردم ایران به شرکت در مراسم تشییع پیکر و ترحیم آن مرحوم یادداشتی به این شرح منتشر کرد:

«نمی‌دانم چه حکمی است که در این سال ها و این ماه ها، هر روز خبر پرکشیدن یکی از بچه های قدیم هنر انقلاب به گوش می رسد. روزی امیرحسین فردی، روزی فرج الله سلحشور و حالا تو حاج حبیب الله کاسه ساز!

تو پر کشیدی و ما هم مطیع قسمت حضرت دوستیم ولی شک نکن که یادمان نمی رود «شیخ بهایی»، «در چشم باد»، «مزرعه پدری»، «اخراجی ها» و... و تا ابد به یادت خواهیم بود.

راستی چه خوش موقعی پر کشیدی حاج حبیب روزهای شهادت صادق آل محمد، روزهای بغض بقیع. حالا ما هم مثل خانواده تو در ایام شهادت امام صادق عزادار توییم و گلوهامان پر از بغض است.

سفرت بخیر رفیق قدیمی.»

 

ابراهیم داروغه زاده درگذشت حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفت

ابراهیم داروغه زاده، معاون ارزشیابی و نظارت  سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری درگذشت تهیه کننده سینما را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«درگذشت حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده دلسوز سینمای ایران غمی گران است برای سینمای ایران،

بدون شک تلاش های این فیلمساز فقید در به تصویر کشیدن دوران دفاع مقدس و ایجاد شرایط مناسب برای فیلمسازی کارگردانان سینمای ایران در یادها خواهد ماند.

اینجانب با گرامیداشت یاد حبیب الله کاسه ساز، درگذشت این فیلمساز دغدغه مند را به خانواده وی و سینمای ایران تسلیت می گویم و از خدای متعال علو درجات را برای آن فرهیخته فقید خواستارم».

 

پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

همچنین در پیامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درگذشت این هنرمند متعهد را به جامعه‌ سینمای ایران و خانواده زنده‌یاد کاسه‌ساز تسلیت گفت و برای آن مرحوم آمرزش روح و علو درجات الهی مسئلت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز