نوشته های نویسنده جنایی سریال می شوند/ آزمون برای بی گناهی

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۸۸۷۴۷
نوشته های نویسنده جنایی سریال می شوند/ آزمون برای بی گناهی
طبق یک قرارداد جدید کمپانی آمازون حقوق رسمی پخش مجموعه‌ای از اقتباس های تلویزیونی از رمان‌های جنایی آگاتا کریستی را خریداری کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون قراردادی جدید با بنیاد نویسنده بریتانیایی آگاتا کریستی امضا کرده و حقوق رسمی پخش مجموعه ای از اقتباس های تلویزیونی آن ها را در ایالات متحده خریداری کرده است. به این ترتیب، مجموعه ای جدید از داستان های مرموز این نویسنده محبوب برای هواداران جهانی در راه خواهد بود.

نخستین سریالی که تحت این قرارداد اقتباس می شود «آزمون برای بی گناهی» است که بر پایه رمان سال ۱۹۵۸ کریستی ساخته می شود و مراحل تهیه آن از اوایل همین ماه در بریتانیا آغاز شده است.

مورگان وندل، رییس بخش سریال های بین المللی کمپانی آمازون می گوید: «ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم این اقتباس ها از یکی از بزرگترین نویسندگان ژانر مرموز را به جمع آثارمان اضافه کنیم. با استعدادهایی فوق العاده پشت و جلوی دوربین، آن ها مسلما می توانند مشتریان مان را خوشحال کنند.»

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند می توان به بیل نایی از فیلم های «در واقع عشق» و «دزدان دریایی کاراییب»، آلیس ایو از «سفر ستاره ای ماورای تاریکی»، الا پرنل از «خانه خانم پرگرین برای بچه های خاص»، متیو گود از «همسر خوب» و «دانتون ابی»، کاترین کینر از «برو بیرون»، اد وست ویک از «طلای سفید» و النور تاملینسون از «پولدارک» اشاره کرد.

آگاتا کریستی این رمان را یکی از محبوب ترین کتاب هایش خوانده بود. در این داستان، خانواده آرگایل متوجه می شود که یکی از اعضای منفورش به نام جک آرگایل که سال قبل به جرم قتل مادرش محکوم شده و به زندان فرستاده شده بود در حقیقت مسئول این قتل نبوده است. آشکار شدن این مسئله به این معنی است که یک عضو دیگر خانواده قاتل است.

جیمز پریچارد رییس هیات مدیره و مدیر عامل بنیاد آگاتا کریستی و نوه بزرگ این نویسنده می گوید: «آمازون مسلما نقش بسیار بزرگی طی سال ها در تجارت کتاب ما بازی کرده است و حالا این حرکت هیجان انگیزی است که می توانیم با آن ها وارد صنعت ویدیوی آنلاین ایالات متحده هم بشویم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز