تجلیل فستیوال لوکارنو از تاد هینز آمریکایی

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۰:۰۹
کد خبر: ۵۸۸۷۵۰
تجلیل فستیوال لوکارنو از تاد هینز آمریکایی
در اوایل ماه آگوست تاد هینز کارگردان شناخته شده سینما که تا به حال با پروژه هایش چند نامزدی دریافت جایزه اسکار را هم کسب کرده است جایزه ای افتخاری از جشنواره فیلم لوکارنو دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فستیوال فیلم لوکارنو با یک جایزه افتخاری پلنگ طلایی از تاد هِینز، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی تجلیل می کند.

او این جایزه مهم و افتخارآمیز را روز هفتم آگوست دریافت خواهد کرد. این فستیوال همچنین جدیدترین اثر او یعنی «شگفت زده» را به نمایش می گذارد. دیگر اثر این کارگردان که در این فستیوال پخش خواهد شد، فیلم «سم» خواهد بود که نخستین بار در سال ۱۹۹۱ در لوکارنو روی پرده رفته بود.

هینز که اغلب به اکتشاف در آمریکای دهه پنجاه میلادی می پردازد در مسیر حرفه ای کاری اش در فیلم های «گاوصندوق» سال ۱۹۹۵، «دور از بهشت» سال ۲۰۰۲ که نامزد دریافت چهار جایزه اسکار شد و «شگفت زده» با جولین مور همکاری کرده و در «من آنجا نیستم» سال ۲۰۰۷ و «کارول» سال ۲۰۱۵ که نامزد دریافت شش جایزه اسکار شد هم با کیت بلانشت کار کرده است.

«شگفت زده» که چند ماه پیش در فستیوال فیلم کن به نمایش درآمد، داستان همزمان پسر و دختری را در نیویورک ۵۰ سال پیش تعریف می کند که دنبال یک ارتباط مرموز هستند. این فیلم روز بیستم اکتبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.

کارلو چتریان مدیر این فستیوال درباره فیلم های تاد هینز گفت: «شخصیت های او که اغلب همراه با نقش آفرینی های خارق العاده توسط بازیگران زن نقش اول همراه هستند، جادوی سینمای بزرگ را بازمی گردانند، همان هنری که می تواند بدون ناامید کردن به درجه ای ایده آل از واقعیت دسترسی پیدا کند. جدیدترین فیلم او یعنی «شگفت زده» فوق العاده هم یک مثال عالی دیگر از همین امر است. سفری به مجموعه ای از شگفتی ها و عجایب که در آن ترس و اشتیاق با هم مخلوط می شوند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز