معرفی ۲ کتاب در «چاپ اول» رادیو فرهنگ

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲:۴۴
کد خبر: ۵۸۹۸۱۵
معرفی ۲ کتاب در «چاپ اول» رادیو فرهنگ
کتاب‌های «بفرمایید فلسفه» و «دوباره باید شد…» (طنز فکرتان را عوض کنید!) یکشنبه یکم مرداد در برنامه «چاپ اول» رادیو فرهنگ معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه «چاپ اول» به معرفی تازه های نشر اختصاص دارد که روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود.

به تازگی کتاب «بفرمایید فلسفه» شامل گفتگو با بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر به همت نشر کرگدن انتشار یافته است. این کتاب دربرگیرنده گفتگو با برخی از بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر است. دیوید ادموندز و نایجل واربرتن در مجموعه مصاحبه‌هایی که ابتدا به شکل پادکست و سپس به شکل کتاب منتشر شد و اکنون شهرتی جهانی یافته است، مسایل زندگی روزمره را پیش‌ روی فیلسوفان قرار داده‌اند.

«چاپ اول» برای معرفی این کتاب با شیخ رضایی مدیر انتشارات کرگدن گفتگو می کند.

«دوباره باید شد…» (طنز فکرتان را عوض کنید!) عنوان کتابی است از علی درویش که در ۱۶۸ صفحه و توسط انتشارات سوره مهر در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است. به همین سبب بهاره برهانی کارشناس مجری برنامه به منظور بررسی کتاب «دوباره باید شد…» (طنز فکرتان را عوض کنید!) با نویسنده کتاب گفتگو می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی پرویز جمالی، کارشناسی بهاره برهانی و با اجرای حامد عباسی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز