انیمیشن «قدم یازدهم» در گام‌های نخست تولید

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۷:۱۳
کد خبر: ۵۹۰۷۱۴
انیمیشن «قدم یازدهم» در گام‌های نخست تولید
پویانمایی «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از گذراندن مراحل پیش تولید، وارد مرحله ساخت و تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، «قدم یازدهم» با الهام از کتابی به همین نام نوشته‌ سوسن طاقدیس مراحل پیش تولید، شامل فیلمنامه، استوری‌بورد، طراحی فضا و شخصیت را پشت سر گذاشته است.

به گفته‌ کشکولی‌نیا، مخاطب این اثر کودکان گروه سنی «ب و ج» (۷ تا ۱۲ سال) هستند ولی دیدن این اثر برای بزرگسالان نیز خالی از لطف نخواهد بود.

کارگردان «قدم یازدهم» عنوان کرد: «قدم یازدهم» به زبان ساده و با نگاهی طنز به مفاهیمی مانند اسارت، رهایی و آزادی می‌پردازد و به طور غیرمستقیم کودک را به تجربه کردن و تلاش بیشتر تشویق می‌کند. او یاد می‌گیرد که گاهی با برداشتن یک گام بیش‌تر نتایج شگفت‌آوری به دست خواهد آورد.

وی با توضیح مراحل پیش تولید این اثر بیان کرد: هم‌اینک عروسک‌های کات‌اوت و بک گراندها در حال ساخت‌ هستند و ما از مقوا و طلق و رنگ‌آمیزی دستی بهره می‌بریم و در آخر مرحله تولید و متحرک‌سازی را آغاز خواهیم کرد.

این اثر با تکنیک کات‌اوت زیر دوربین در ۷ دقیقه به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می‌شود.

کشکولی‌نیا پیش از این نیز پویانمایی «وقتی بچه بودم» را برای کانون ساخته بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز