آغاز مرحله نخست داوری یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵:۰۶
کد خبر: ۵۹۲۷۶۴
آغاز مرحله نخست داوری یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و دریافت بیش از 1500 اثر، مرحله نخست داوری این دوره از جشنواره از امروز شنبه 7 مردادماه آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ­ی یازدهمین جشنواره­ ی ملی موسیقی جوان، روند بررسی و ارزیابی آثار توسط هیئت‌های انتخاب، در قالب ۲۴ کمیته­ ی تخصصی با حضور ۷۰ نفر از استادان موسیقی کشور، از امروز آغاز شده است.

در این دوره از جشنواره بیش از ۱۵۰۰ اثر در بخش‌های موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی به دبیرخانه­ ی یازدهمین جشنواره­ ی ملی موسیقی جوان ارسال شده است.

گفتنی است اسامی راه‌یافتگان به مرحله­ی نهایی این جشنواره، همراه با اطلاعات تکمیلی، روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد از طریق سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی اینترنتی nay.ir و سایت جشنواره به نشانی  javanmusicfestival.com اعلام خواهد شد.

یازدهمین جشنواره­ ی ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده­ی استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، درشهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز