حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سازمان اوج

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۰:۱۴
کد خبر: ۵۹۳۲۲۷
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سازمان اوج
در شرایطی که رژیم صهیونیستی مدعی است اهداف غیرنظامی را مورد هجوم نظامی قرار نمی‌دهد، این رژیم دیروز در یکی از معدود حملات موشکی خود به فرودگاه دمشق در طول سال‌های گذشته، محموله کالاهای فرهنگی هنری سازمان هنری رسانه‌ای اوج را منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محموله کالاهای فرهنگی هنری سازمان هنری رسانه‌ای اوج با اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی در فرودگاه دمشق منهدم شد.

بر اثر این اتفاق که سحرگاه شنبه ۷ مرداد در فرودگاه دمشق افتاد، اقلام فرهنگی و هنری سازمان هنری رسانه‌ای اوج که برای برگزاری برنامه‌های هنری برای مردم جنگ‌زده‌ی سوریه به این کشور اعزام شده بود، از بین رفت. این حمله به محموله فرهنگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج درحالی رقم خورده است که پیش از این مقامات رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بودند اهداف غیر نظامی را هدف قرار نمی دهند.

اقلام مذکور، وسایل لازم جهت برگزاری یک نمایش ویدئو مپینگ بزرگ در قلعه تاریخی حلب بوده که در فرودگاه دمشق مورد هجوم رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته است. این در حالی است که حمله رژیم صهیونیستی به دمشق کمتر اتفاق می‌افتد و این سومین حمله این رژیم به فرودگاه دمشق در طول هفت سال گذشته است که این بار با هدف انهدام اقلام فرهنگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از فعالیت های سازمان هنری رسانه‌ای اوج، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشورهای دیگر است که در همین چهارچوب می‌توان به اجرای نمایش «نجم الثاقب» در کشور عراق توسط مرکز مهنا و سلسله جشن‌های ماه مبارک رمضان در سوریه توسط مرکز اوج کودک و نوجوان اشاره کرد.

نظر شما