«فرزندان» به ۳ جشنواره خارجی می‌رود

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۹۳۷۱۵
«فرزندان» به ۳ جشنواره خارجی می‌رود
فیلم تلویزیونی «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش در ۳ جشنواره جهانی به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم تلویزیونی «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش، محصول شبکه استانی مازندران در ادامه حضورهای بین المللی در ۳ جشنواره جهانی در ماه های آگوست و سپتامبر به نمایش در خواهد آمد.

«فرزندان» در هفتمین دوره فستیوال Nišville Movie Summit صربستان در تاریخ هفتم تا نهم آگوست، در چهاردهمین دوره فستیوال salento film festival ایتالیا در تاریخ یکم تا نهم سپتامبر و در دومین دوره فستیوال Rivne International Film Festival Dream City اوکراین در تاریخ ۲۴ تا ۳۰ سپتامبر به رقابت خواهد پرداخت.

فیلم «فرزندان» پیش از این جوایزی را از فستیوال های پمبروک تاپارلی (بهترین فیلم)، ریل روز آواردز (بهترین فیلم)، آکولید گلوبال (بهترین فیلم)، فستیوال فیلم یاس (بهترین بازیگر)، فرانکلین کانتی (بهترین بازیگر)، لانگ لیف کارولینا (بهترین فیلم) و کارولینای شمالی (بهترین کارگردانی) دریافت کرده است.

«فرزندان» بیش از ۵۰ حضور بین المللی را تجربه کرده است.

حسن رستمانی، ویکتوریا لوشنیکووا، حسین میرزاقلی، مهرتاش سعیدی، پگاه کاکاسلطانی و هانیه جهان شاهلویی از بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند.

نظر شما