«ودود» برای حضور در جشنواره فیلم دفاع مقدس آماده می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۳:۴۹
کد خبر: ۵۹۳۹۵۱
«ودود» برای حضور در جشنواره فیلم دفاع مقدس آماده می‌شود
فیلم سینمایی «ودود» به کارگردانی بنیامین نادعلی برای حضور در جشنواره فیلم دفاع مقدس آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «ودود» به کارگردانی بنیامین نادعلی و تهیه کنندگی یوسف نادعلی برای جشنواره بین المللی فیلم دفاع مقدس آماده می شود.

به گفته بنیامین نادعلی کارگردان این فیلم، «ودود» فیلمی داستانی در فضای دفاع مقدس است.

داستان فیلم «ودود» رزمنده ای ایرانی را به تصویر می کشد که دیده بان و تک تیرانداز است. فضای داستان، رزمنده ایرانی را در جنگ تحمیلی و در پست دیده بانی در تقابل با یک عراقی نشان می دهد.

اگرچه «ودود» اولین تجربه بنیامین نادعلی در فضای دفاع مقدس است اما این کارگردان پیش از این فیلم هایی همچون «روزی» و «سالبوتامول» را در کارنامه کاری خود دارد.

به گفته نادعلی، این فیلم پس از جشنواره بین المللی فیلم دفاع مقدس و حضور در دیگر جشنواره ها برای پخش به تلویزیون واگذار می شود.

سایر عوامل فیلم «ودود» به این شرح هستند تهیه کننده: یوسف نادعلی، کارگردان: بنیامین نادعلی، نویسنده: مسعود تکاور، فیلمبردار و تدوین: بنیامین نادعلی، دستیار و برنامه ریز: محمد عفراوی، دستیار کارگردان: امیر رضایی، طراح صحنه: آبتین برقی، دستیار صحنه: محمدرضا مشایخی، عکاس: طاهره کاشفی و فرحناز ایزدپناه، با نقش آفرینی علیرضا لاجوردی، محمد عفراوی، هاکان رضایی و مشاور رسانه ای علی موذن جامی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز