از فردا و با کارگردانی رضا کوچک زاده

"راشومون" میهمان تالار قشقایی تئاتر شهر می شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۹:۴۷
کد خبر: ۵۹۶۳۹۹
نمایش "راشومون" به کارگردانی رضا کوچک زاده به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، راشومون تازه ترین اثر این گروه به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا کوچک زاده[بازخوانی داستانی کوتاه از رینوسوکه آکوتاگاوا]  است که از دوشنبه 16 مرداد در تالار قشقائی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

نازنین احمدی، امیر محمدی در این نمایش به  بازی می پردازند و قرار است هر روز ساعت 19 به دیدار علاقه‌مندان بروند[در نمایش راشومون، روی صحنه بروند]. در این تئاتر، موریتو سامورایی درست‌کار در پی یورشی، سالارش را از دست می‌دهد و رونین می‌شود. هنگام بازگشت به زادگاهش درمی‌یابد اسب و مادرش را نیز از دست داده و تصمیم می‌گیرد خود را به رود اندازد.  این هم‌زمان می‌شود با آیین گشایش پلی که بر رود ساخته‌اند و در آن‌جا معشوق گذشته‌اش ـ‌کسائه‌ـ را می‌بیند. حادثه‌ای ناخواسته روی می‌دهد و معشوق از او خواسته‌ای دارد. موریتو باید مردی بی‌گناه را بکشد یا آخرین خواسته‌ی عشقش را نپذیرد؟

بر اساس اطلاعاتی که روابط عمومی این اثر، منتشر کرده است، عوامل مختلف راشیمون معرفی شده‌اند. در این گزارش آمده است: هژیر مرادی، احسان قره‌داغی، پیروز محمدی، مهدی عباسی، مبین فتحی، حسین جعفریان به عنوان صحنه یاران اثر ایفای نقش می‌کنند. عوامل دیگر این اثر بنا به گزارش روابط عمومی «راشیمون» به شرح زیر اعلام شده‌اند:

طراح صحنه: رضا کوچک‌زاده، طراح لباس: ماه‌رخ سلیمانی‌پور، طراح نور: بابک شاه‌علی‌زادگان، طراح چهره‌پردازی: بهاره اسدی، آهنگ ساز: مهران میرمیری، طراح حرکت و سازنده‌ی سر اسب: سارینا شاد، یاران کارگردان: محمدرضا رشیدعلی‌‌پور، حسام نظری، ساخت‌وساز صحنه: پیام قدیری، محسن نوروزی، مشاور رسانه‌ای: علی و رضا نام‌جو، عکس:محمدرضاعلی‌‌پور                                                                                                                                            ساخت تیزر: علی صفرنژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز