«ساختن از هیچ» در جزیره خارک

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۴:۲۶
کد خبر: ۵۹۶۵۲۹
«ساختن از هیچ» در جزیره خارک
کارگردان نمایش «آناکارنینا» کارگاهی را در جزیره خارک برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آرش عباسی کارگاه «ساختن از هیچ» را که برای اولین بار در ایتالیا برگزار شده بود سال گذشته در مرکز مطالعات قشقایی با حضور چند کارگردان ایتالیایی و لهستانی برگزار کرد و این بار قصد دارد آن را از چهارشنبه، ۱۸ مردادماه در جزیره خارک برای علاقه مندان تئاتر برپا کند.

به گفته این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر «ساختن از هیچ»  یک اصول اولیه دارد که هر کجا برگزار شود بر آن اساس خواهد بود، اما بنا به موقعیت‌های مختلف تمرکزش را بر محورهای مختلفی تغییر خواهد داد؛ به عنوان مثال در حال حاضر و در جزیره خارک قرار است تمرکز این پروژه روی بازیگری باشد چون علاقه‌مندان به بازیگری در آنجا بیشتر هستند، اما با این حال «ساختن از هیچ» در واقع کارگاه تولید تئاتر است و همه مقوله‌های تولید یک نمایش از متن تا کارگردانی، بازیگری، طراحی‌ها و بقیه موارد را شامل می‌شود.

براین اساس مهم ترین هدف کارگاه «ساختن از هیچ» تولید نمایش در مدت زمان کوتاه و با مشارکت افرادی است که با قابلیت‌های مختلف کنار یکدیگر جمع شده‌اند.

این کارگاه قرار است در مدت سه روز به صورت فشرده در جزیره خارک برگزار شود و به زودی در دیگر نقاط کشور هم برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز