«بیست و یک روز بعد» در رادیو تهران روایت می شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۴:۴۷
کد خبر: ۵۹۷۷۹۸
«بیست و یک روز بعد» در رادیو تهران روایت می شود
شبکه رادیویی تهران در برنامه تهران در شب بامداد جمعه، فیلم « بیست و یک روز بعد » را به مخاطبان معرفی می کند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، کافه هنرِ «تهران در شب» هر هفته به یک فیلم سینمایی اختصاص می یابد، این هفته در بخش فیلم علاوه بر آمار فروش اکران ها و خبرهای سینمایی به فیلم « بیست و یک روز بعد » به همراه گزارش مردمی قبل و بعد از تماشای فیلم پرداخته می شود.

فیلم "بیست و یک روز بعد" اولین اثر سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان است و داستان این فیلم درباره نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود. ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ،  امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی از بازیگران فیلم بیست و یک روز بعد هستند.

موضوعِ برنامه تهران در شبِ ١٢ مرداد؛ درباره امضاست، مهمان این هفته تهران در شب لطفعلی خانی یکی از طراحان امضاست که برای افراد معروف هم امضا طراحی کرده است.

در بخش موسیقیِ کافه هنر هم به تازه های خبر در عالم موسیقی پرداخته می شود، در این شب با استاد حیدر کاکی گفت وگو خواهد شد.کتاب «ته رزهای باستانی تنبور» (روایت سازی مقامات مجلسی و مجازی) به روایت علی اکبر مرادی است که آوانگاری و نت نویسی آموزشی و تحلیلی آن توسط حیدر کاکی ثبت شده است.

مخاطبان می توانند تهران در شب را همراه با آیتم هایی از جمله کافه هنر، اخبار هفته - برداشتِ آزاد ، کاغذ رنگی ، داستان شب و ... از رادیو تهران بشنوند.

این برنامه در گروهِ برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران به تهیه کنندگی مریم السادات آصفی تهیه و در ساعت ١٢ تا ١و٣٠ دقیقه بامداد جمعه ها پخش می شود .

لازم به ذکر است که این برنامه همراه با تعامل مخاطبان درباره موضوع برنامه به صورت تلفنی و پیامکی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز