تیک تاک « عقربه » در رادیو به صدا درآمد

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۵:۰۵
کد خبر: ۵۹۹۷۶۱
تیک تاک « عقربه » در رادیو به صدا درآمد
برنامه تفریحی و سرگرمی «عقربه» از شبکه رادیویی تهران با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهری با رویکرد طنزآمیز و در قالب فانتزی روی آنتن می رود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالحسین قلعه قوند، مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است، او درباره برنامه جدید گروهش گفت: « عقربه » عنوان برنامه ای است که با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهری با نگاه نمادین به صد سالگی یا افزایش امید به زندگی تدارک دیده شده است. در این برنامه مسائل و موضوع های مبتلا به زندگی فردی و اجتماعی مثل محیط زیست، بهداشت جسمی و روحی، بهداشت محیط، ترافیک و سفرهای درون شهری، خانواده، مصرف آب و انرژی، فرهنگ و هنر، اوقات فراغت و تفریحات و... با رویکرد طنزآمیز و در قالب فانتزی با محوریت زمان مطرح می شود.

 وی تصریح کرد: عنصر زمان در این برنامه عنصر سازنده و پیش برنده موضوع ها و فضای برنامه است. سعی می شود به موضوع ها و مسائل مختلف با نگاه امیدوارانه پرداخته شود. موضوع ها و مسائل مطرح در برنامه بررسی علّی نمی شوند و هدف تذکر و توجه دادن به مخاطبان در خصوص تعدیل و تنظیم رفتارها و مسائل فردی و اجتماعی است که باتوجه به نگاه نمادین به صد سالگی، آیتم های این برنامه  در 100 ثانیه تولید می شود.

  قلعه قوند افزود: برنامه یک ریشه اصلی دارد؛ چه کارهایی باید انجام دهیم که شهروندان تهرانی به صدسالگی برسند. همه بخش های طنز با محوریت زمان طراحی شده است و هر کدام از یک دیدگاه به آن می پردازد.

بخشی با عنوان «عقرب زلف کج» طراحی شده که یک مجله کوتاه طنز است، بخشی طراحی کردیم که با عنوان «تنها صداست که می ماند» روی آنتن می رود، در این بخش بیشتر از افکت همراه با متن کوتاه استفاده شده است. «تهران به وقت زندگی» هم بخش گزارشی برنامه است که محمدرضا میرحسینی با توجه به موضوع روزانه با مردم در قالب طنز گفت وگو می کند.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح از شبکه رادیویی تهران موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

نظر شما