رقابتی ناعادلانه در"خنداننده شو"؟/چرا نتیجه قبل از پخش لو رفت؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۰۶۰۹
رقابتی ناعادلانه درخنداننده شو؟/چرا نتیجه قبل از پخش لو رفت؟
تنور برنامه خندوانه پس از عدم حضور جناب خان با برگزاری مسابقه استندآپ کمدی "خنداننده شو"داغ شد که پایان آن حواشی در پی داشته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در کمتر از دوازده ساعت مانده به اعلام نتیجه نهایی برنامه"خنداننده شو" که مجید افشاری و میثم درویشانپور  آن را برگزار کردند، طبق شنیده ها دیروز این برنامه ضبط شده و  یکی از سایت ها خبری مبنی بر پیروز شدن درویشانپور را لو داده است و در فضای مجازی خبر پیروزی وی دست به دست می چرخد.

با این اوصاف حاشیه های این فینال در حال پررنگ تر شدن است، چراکه چند روز پیش فیلم های کپی کردن اجرای میثم درویشانپور در فضای مجازی منتشر شد و این موضوع واکنش اشکان خطیبی و دیگر کاربرها را به دنبال داشت.

بخشی دیگر از حاشیه های این برنامه واکنش نشان دادن طرفداران هردو استندآپ کمدین این برنامه به اجرای های کپی درویشانپور و حمایت نویسندگان برنامه خندوانه با سرپرستی#مهراب قاسم خانی بود، که باعث شد مهراب قاسمخانی و نویسندگان ،عملا در صفحه اینستاگرام خود به طرفداری از درویشانپور بپردازند که این جای سوال باقی می گذارد آیا غرض ورزی در کار بوده است؟!

حذف علی ضیایی از گروه اشکان خطیبی و مریم کشفی از گروه شقایق دهقان(همسر مهراب قاسمخانی) توسط مجید افشاری و تعریف و تمجید مربی ها بخصوص اشکان خطیبی مبنی بر اینکه متن های افشاری توسط خودش نوشته می شود،تا چه حد به گمانه زنی های این غرض ورزی کمک کرده است؟!

چند سوال پیش می آید؛

واکنش عوامل سازنده"خندوانه"به این موضوع و حواشی چیست؟

چرا باید مهراب قاسمخانی ممنوع الکار در تلویزیون اما سرپرست نویسندگان خندوانه، پس از واکنش کاربران به دلیل حمایت نویسندگان از برخی استندآپ کمدین ها،در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از درویشان پور بپردازد و به نوعی واکنش نشان داد؟

چرا کاربران زیادی در جواب به پست حمایتی قاسمخانی،واکنش منفی نشان دادند؟

چرا حسن معجونی برای مجید افشاری به جز چند مورد که به توان خوب نویسندگی این استندآپ کمدین در نوشتن متن های خود اشاره داشت،حمایت دیگری نکرد؟

چرا نویسندگان خندوانه در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از درویشانپور پرداختند؟

چرا به بخش های کپی کردن هیچ نظارتی نشد؟

آیا صحبت های افشاری در برنامه اعلام نتایج مرحله نیمه نهایی"خنداننده شو" که به کم لطفی نویسندگان،اشاره کرد با نیت خاصی بوده؟

آیا تیم نویسندگان کپی کردند؟

آیا حسن معجونی واکنش نشان می دهد؟

آیا در ضبط برنامه که تا چند ساعت دیگر پخش می شود به این موارد اشاره خواهد شد؟

آیا مربی ها در برنامه فینال صحبت های قبلی خود را در بخش های مختلف نقض می کنند؟

آیا مجید افشاری واکنشی به این موضوع نشان می دهد؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز