اختصاصی برنا ؛ همکاری مهران مدیری با شبکه سه منتفی شد؟

رضایت: معلوم نیست سری سوم برنامه «دورهمی» ساخته شود!

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۰:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۹۱۳
رضایت: معلوم نیست سری سوم برنامه «دورهمی» ساخته شود!
شب گذشته، 4شهریور آخرین قسمت از سری دوم برنامه دورهمی روی آنتن شبکه نسیم رفت ، این برنامه از اسفند سال 94 بااجرای مهران مدیری پخش خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شب گذشته پس از پخش آخرین قسمت این برنامه خبری منتشر شد که حکایت از واگذاری دکور و صحنه دورهمی و تبدیل آن به محلی برای قرعه کشی داشت که هاشم رضایت، تهیه کننده برنامه دورهمی در این باره به برنا گفت: ما دکور را بعد از اتمام ضبط برنامه به شبکه نسیم تحویل دادیم و از صحبت هایی که درباره این واگذاری به برنامه های قرعه کشی شده اطلاعی ندارم.

این تهیه کننده درباره ساخت و پخش سری سوم برنامه به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر هیچ خبر و احتمالی مبنی بر ادامه ساخت برنامه دورهمی وجود ندارد و تا به این لحظه هیچ تصمیمی گرفته نشده است . اما از آنجایی که پیش از این خبری درباره کار جدید مهران مدیری در شبکه سه سیما منتشر شده بود از این تهیه کننده درباره همپوشانی احتمالی این مجموعه و سری سوم در صورت تولید پرسیدیم که او به خبرنگار برنا گفت: تا آنجایی که من خبر دارم مدیری درگیر کاری برای شبکه سه نیست و حتی در ایام ماه محرم و صفر نیز مشغول ساخت سریال نخواهد بود.

هاشم رضایت در پایان درباره همکاری مجدد خود با شبکه نسیم توضیح داد: چند طرح را به شبکه نسیم فرستادیم که در حال بررسی است و در صورت موافقت شبکه، بعد از ایام محرم و صفر شروع به کار خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز