دلاوری: احتمالا «آنام» در پاییز روی آنتن می رود

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۰۵۶۲۳
دلاوری: احتمالا «آنام» در پاییز روی آنتن می رود
امیررضا دلاوری این روزها مشغول بازی در سریال اسماعیل عفیفه است.

امیررضا دلاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار،  نویسندگی امیرعباس پیام و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ است که به احتمال زیاد برای پخش در اواسط پاییز آماده می شود.

 دلاوری درباره نقش خود در سریال آنام گفت: من در این سریال  نقش نوید را بازی می کنم که مدیر عامل کارخانه مادر همسرش است و به واسطه مشکلاتی که در طی روایت داستان به وجود می آید او نیز گرفتار مشکلاتی می شود که تا به اینجای فیلمنامه شخصیت ها هنوز درگیر این مشکلات به وجود آمده هستند. با وجود فعالیت مداوم گروه قرار است قسمت های جدید فیلمنامه در آینده به دستمان برسد.

وی همچنین درباره کارهای جدید خود در تئاتر و سینما نیز اضافه کرد که به علت تداخل با ضبط سریال آنام نتوانسته ام در هیچ یک از پروژهای سینمایی و تئاتری حضور پیدا کنم اما در آینده نزدیک در این دو مدیوم هم حضور خواهم داشت.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه  با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

 

نظر شما