گزارش فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۰۷۳۲۳
گزارش فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته
شبکه های مختلف تلویزیون در روزهای پایان هفته و همزمان با عید قربان فیلم های سینمایی و تلویزیونی را روی آنتن می برند.
به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «این گروه خشن»، «ابراهیم و آتش»، «سرآشپز»، «میش»، «ستاره‌های درخشان»، «جومانجی»، «درخت چشمه»، «مشکلات یک مرد محترم» «سرقت از یک سارق»، «هلیوس»، «کارآگاهان خصوصی»، «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و فرار کرد»، «ریو»، «تراکتور خاکستری کوچولو»، «کلید شانس»، «تمتع»، «یک روز از زندگی»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «ما باغ وحش خریدیم» «مکس پین»، «آژانس شیشه‌ای»، «دعوت»، «هدیه نهایی»، «شرکت»، «نقطه شکست»، «پیرمردهای غرغرو»، «راز خانه بهجت»، «هربی پرواز می‌کند»، «ترش و شیرین» و «جک ریچر» پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ شهریورماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

این گروه خشن

فیلم سینمایی «این گروه خشن» به کارگردانی سام پکین‌پا، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ویلیام هولدن و ارنست بورگناین خواهید دید: پایک بیشاب و دارو دسته‌اش، دست به سرقتی می‌زنند، که حاصلش کشتاری بی‌رحمانه است.

ابراهیم و آتش

فیلم تلویزیونی «ابراهیم و آتش» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مردم یک روستا که دچار خشکسالی شده‌اند نذر می‌کنند تا هر یک گوسفندی را در عید قربان در حرم عبدالعظیم قربانی کنند. برای این کار یک نفر باید گله گوسفندان را تا حرم برساند که قرعه به‌نام ابراهیم می‌افتد. او به‌همراه پسرش اسماعیل راهی سفر شده و با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

سرآشپز

فیلم سینمایی «سرآشپز» به کارگردانی جان ولز، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آدام جونز سرآشپز بااستعدادی است که پس از ترک اعتیاد به مواد مخدر تصمیم می‌گیرد به دنیای آشپزی بازگردد و ستاره سوم خود را دریافت کند. او به رستوران دوستش تونی می‌رود و او را مجبور می‌کند تا در آشپزخانه‌اش به او فرصتی دوباره دهد.

بردلی کوپر، سیئنا میلر و دنیل برول بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شبکه دو سیما

میش

فیلم تلویزیونی «میش» به کارگردانی مجید صالحی، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این تله‌فیلم روایت‌کننده سلسله اتفاقات و ماجراهایی عجیب و طنزی است که برای شخصیت اصلی داستان یعنی سروان فرخ ثنایی، کارمند اداره گذرنامه می‌افتد.

سعید آقاخانی، مهران رجبی و ریما رامین‌فر، در فیلم تلویزیونی «میش» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ستاره های درخشان

فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» به کارگردانی تری اینگرام، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد امیلی دختر کوچکی است که نتوانسته است بعد از مرگ مادرش با این قضیه کنار بیاید. او با پدرش به‌تنهایی زندگی می‌کند و با محیط اطرافش ارتباط برقرار نمی‌کند.

جومانجی

فیلم سینمایی «جومانجی» به کارگردانی جو جانستون، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی سیسیلیا روس و ریکاردو دارین خواهید دید: پسر جوانی به‌نام آلن پریش یک جعبه بازی پیدا می‌کند و با کمک دختر همسایه (سارا) بازی را آغاز می‌کند ولی پس از آغاز بازی آلن به‌طرز عجیبی، غیب می‌شود! سارا فرار می‌کند. ۲۶ سال از آن زمان می‌گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان می‌کنند. آنها با پیدا کردن جومانجی بازی را از سر می‌گیرند. این موضوع باعث ملحق‌شدن آلن پریش به آنها می‌شود....

شبکه سه سیما

درخت چشمه

فیلم تلویزیونی «درخت چشمه» به کارگردانی محسن تربیت‌دوست، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی علی واجدسمیعی و رضا فیض‌نوروزی خواهید دید: پیرمردی راهی زیارت خانه خدا شده و برای کسب حلالیت از مردم روستای محل زندگی‌اش سفر کوتاهی را آغاز می‌کند اما برخلاف انتظار در موقعیتی قرار می‌گیرد که خود او باید کسی را حلال کند. او در پذیرش این مهم سرسختی می‌کند....

مشکلات یک مرد محترم

فیلم تلویزیونی «مشکلات یک مرد محترم» به کارگردانی شهاب عباسی، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: سیروس که تنها راننده مینی‌بوس روستاست، کاندیدای شورای روستا می‌شود هم‌زمان فیش سفر حج به او داده می‌شود. سیروس بین رفتن به حج و عضویت در شورای روستا باید یکی را  انتخاب کند. او حج را در اولویت قرار می‌دهد و...

بهزاد فراهانی، شهربانو موسوی و باقر صحرارودی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

سرقت از یک سارق

فیلم سینمایی «سرقت از یک سارق» به کارگردانی دانیل کالپارسورو، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی لوئیس توسار و رودریگو دلا سرنا آمده است: یک سارق سابقه‌دار توسط یک مامور امنیتی وابسته به حزب رییس‌جمهور اسپانیا استخدام می‌شود تا به یک بانک و صندوق‌های امانت آن دستبرد بزند.

هلیوس

فیلم سینمایی «هلیوس» به کارگردانی لوک من لانگ، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۹ روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: هلیوس تروریست قدرتمندی است که قصد دارد یکی از سلاح‌های میکروبیِ کره را دزدیده و آن را در هنگ‌کنگ منفجر کند.

شبکه چهار سیما

کارآگاهان خصوصی

فیلم سینمایی «کارآگاهان خصوصی» به کارگردانی لانگ الیوت، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پی قتل زوج سالمند و ثروتمند دو کارآگاه خصوصی به خانه آنها وارد می‌شوند. با ورود دو کارآگاه قتل خدمه سرسرا شروع شده تا آخرین نفر آنها پیش می‌رود.

پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و فرار کرد

فیلم سینمایی «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و فرار کرد» به کارگردانی فلیکس هرنگرن، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی هالوک بیلگینر و میلیسا سوزن آمده است: پیرمرد صد ساله‌ای که قهرمان داستان است را می‌بینیم. او در روز تولدش از آسایشگاه سالمندان فرار می‌کند و یک‌راست به ایستگاه قطار می‌رود تا با اولین قطار از این شهر برود اما ناگهان پسر جوان و خلافکاری یک کیف بزرگ را به او می‌سپارد تا به دستشویی برود اما همان لحظه قطار می‌رسد و پیرمرد با کیف سوار قطار می‌شود! این کیف پر پول بوده و متعلق به یک باند خطرناک مواد مخدر است. حالا همه افراد این گروه به‌دنبال کیف هستند که هر کدام بر اثر یک تصادف کمیک از پا در می‌آیند و سر از نقطه‌ای دور افتاده در می‌آورند...

شبکه پنج سیما

ریو

فیلم سینمایی «ریو» به کارگردانی کارلوس سالدانها، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جسی ایزنبرگ و آنی هاتاوی خواهیم دید: بلو یک طوطی آبی رنگ است که لیندا صاحبش از او نگهداری می‌کند تولیو که یک دکتر پرنده‌شناس است از برزیل برای دیدن بلو می‌آید و به لیندا می‌گوید که بلو آخرین نر از این پرندگان زیباست و...

تراکتور خاکستری کوچولو

فیلم سینمایی «تراکتور خاکستری کوچولو» به کارگردانی پیتر هامدال نیس، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با بازی استین وینگ آمده است: پسر بچه‌ای که به‌تازگی به خانه روستایی جدیدی نقل مکان کرده‌اند از جای جدید ناراضی است تا اینکه با عده‌ای آشنا شده و بعد با تراکتوری که سخنگو است، دوست می‌شود...

کلید شانس

فیلم سینمایی «کلید شانس» به کارگردانی لی‌گائه بیوک، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جون لی خواهیم دید: جوانی که بازیگر است و از کارش راضی نیست، قصد خودکشی دارد. در حمام وقتی می‌بیند که مرد میانسالی زمین می‌خورد، کلیدش را با کلید او عوض می‌کند! مرد میانسال که یک خلافکار حرفه‌ای است پس از بهبودی، دچار فراموشی شده، به خانه مرد جوان می‌رود و به‌جای او سرکار رفته و مشهور می‌شود! همچنین او با زنی آشنا شده و به او علاقمند می‌شود. از طرفی مرد جوان هم با پول مرد میانسال برو بیایی پیدا می‌کند و با یکی از همسایه‌های او آشنا شده و به او علاقمند می‌شود ولی مرد میانسال کم‌کم گذشته‌اش را به یاد می‌آورد....

شبکه شما

تمتع

فیلم تلویزیونی «تمتع» به کارگردانی حمید بهمنی، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی علیرضا کمالی و سیروس کهوری‌نژاد خواهید دید: نریمان ذاکرزاده بساز و بفروشی است که از هر راهی کسب درآمد می‌کند و اعتقاد به کسب روزی حلال ندارد.

یک روز از زندگی

فیلم تلویزیونی «یک روز از زندگی» به کارگردانی مهدی گلستانه، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: عید قربان است و قرار است پدر و مادر سارا از جهرم به خانه او در شیراز بیایند، مادر سارا مخالف ازدواج دخترش با سامان بوده و از این‌رو، این مهمانی در حکم آشتی‌کنان از سویی و اثبات توانایی‌های سارا در اداره‌ زندگی و داشتن یک زندگی خوب از سوی دیگر است.

شبکه امید

پنگوئن‌های آقای پاپر

فیلم سینمایی «پنگوئن‌های آقای پاپر» به کارگردانی مارک واترز، پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جیم کری و مادلین کارول خواهیم دید: تام پاپرز، در طول عمرش رابطه اندکی با پدرش که یک جهانگرد بوده داشته است. خودش هم وقت کمی را با بچه‌هایش می‌گذراند و اکثر اوقات مشغول کارش است. یک روز پدر او برایش هدیه‌ای غیر منتظره می‌فرستد، شش پنگوئن! پاپرز که از هدف پدرش از فرستادن این پنگوئن‌ها سر در نمی‌آورد، تصمیم می‌گیرد از شر آن‌ها خلاص شود...

ما باغ وحش خریدیم

فیلم سینمایی «ما باغ وحش خریدیم» به کارگردانی کامرن کرو، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: بنجامین می همسرش را به‌تازگی از دست داده و مشکلات زیادی در زندگی دارد...

شبکه افق

مکس پین

فیلم سینمایی «مکس پین» به کارگردانی جان مور، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی مارک والبرگ خواهید دید: مکس پین پلیس جنایی به خانه خود می‌رود و متوجه سرو صداهایی شده و می‌بیند که چند جوان زن و بچه او را کشته‌اند و می‌فهمد که آنها موادی به نام (v) مصرف می‌کردند که قبلا در ارتش آمریکا استفاده می‌کردند ولی طی مراحل پزشکی آن را ممنوع اعلام کردند.  مکس در راه پیدا کردن قاتلین همسر و فرزندش با زنی که درگیر این ماجراها شده به‌نام مونا ساکس، آشنا می‌شود و مکس پین در بین راه دوستان نزدیک خود را از دست می‌دهد و حتی می‌فهمد که یکی از دوستان او با مجرمان همدست است.

آژانس شیشه‌ای

فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره‌ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می‌آید و در خیابان با هم‌رزم سابقش کاظم روبه‌رو می‌شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است.

در این فیلم سینمایی رضا کیانیان و پرویز پرستویی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دعوت»، «هدیه نهایی»، «شرکت» و «نقطه شکست» پنجشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «پیرمردهای غرغرو»، «راز خانه بهجت»، «هربی پرواز می‌کند»، «ترش و شیرین» و «جک ریچر» جمعه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۶:۳۰ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز