سحر دولتشاهی و رعنا آزادی ور در چهارراه استانبول!

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۰:۴۶
کد خبر: ۶۰۸۹۴۵
سحر دولتشاهی و رعنا آزادی ور در چهارراه استانبول!
آخرین مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در حال انجام است و به زودی فیلمبرداری این فیلم که پیش از این «پلاسکو» نام داشت آغاز خواهد شد.

بعد از بهرام رادان و محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی‌ور و ماهور الوند هم به تازه‌ترین پروژه مصطفی کیایی به نام «چهار راه استانبول» پیوستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آخرین مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در حال انجام است و به زودی فیلمبرداری این فیلم که پیش از این «پلاسکو» نام داشت آغاز خواهد شد.

در روند انتخاب بازیگران این فیلم، سحر دولتشاهی به مجموعه بازیگران این فیلم اضافه شده است. به علاوه ماهور الوند و رعنا آزادی‌ور جدیدترین بازیگرانی هستند که بعد از بهرام رادان و محسن کیایی حضورشان در «چهار راه استانبول» قطعی شده است.

این فیلم سومین تجربه همکاری سحر دولتشاهی با مصطفی کیایی است. «عصر یخبندان» و «بارکد» فیلم‌های دیگری هستند که دولتشاهی در آنها با کیایی همکاری کرده است.

«چهار راه استانبول» ششمین ساخته سینمایی کیایی است که مانند ساخته‌های قبلی‌اش فیلمی پربازیگر خواهد بود. کیایی سال گذشته فیلم «بارکد» را در اکران داشت که به فروش ١٢ میلیارد تومانی دست یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز