رکورد فروش در شبکه نمایش با فیلم شهاب حسینی شکست

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵:۳۵
کد خبر: ۶۰۹۹۳۵
رکورد فروش در شبکه نمایش با فیلم شهاب حسینی شکست
«دوران عاشقی»علیرضا رییسیان رکوردشکن شد و در فاصله کمتر از یک سال در شبکه خانگی به پخش مجدد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فیلم سینمایی«دوران عاشقی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان که پس از اکرانی موفق در سینماهای کشور و  حضور پررنگ در جشنواره‌های داخلی و خارجی، زمستان ۹۴ برای نخستین بار توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی عرضه شده بود، روز گذشته برای دومین بار و با طراحی جدید جلد و تغییراتی دیگر، در سراسر کشور توزیع شد.

«دوران عاشقی» که اکران موفقی را نیز پشت سر گذاشته بود، علی‌رغم محدودیت شدید در سالن‌های نمایشی و تبلیغات محیطی و عدم حمایت دولتی توانست به فروش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده و هفتمین فیلم پرفروش سینمای ایران در سال ۱۳۹۴ لقب گیرد. علاوه بر حضور موفق در داخل، «دوران عاشقی» تاکنون در چندین کشور جهان از جمله کانادا، امریکا، استرالیا، آلمان و انگلستان روی پرده رفته است.

«دوران عاشقی» در ده رشته اصلی سی‌‌وسومین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت جایزه بود؛ و علاوه بر کسب دو سیمرغ بلورین از این جشنواره، توانست جوایز متعددی در جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر کسب نماید.

در این اثر سینمایی، بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، مینا وحید، بیتا فرهی و پرویز پورحسینی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز