پویا امینی در گفت و گو با برنا:

لذت بخش‌ترین کار دنیا فیلم دیدن است/ عاشق دویدنم

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۹۹۵۵
لذت بخش‌ترین کار دنیا فیلم دیدن است/ عاشق دویدنم
پویا امینی، بازیگر فیلم های خط قرمز و خوش غیرت از تفریحات روزانه اش می گوید.

پویا امینی، بازیگر آرام سینمای کشور که در سریال های محبوب همچون خط قرمز و خوش غیرت ایفای نقش کرده در مورد تفریحات زندگی اش به خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا گفت:  بیشتر مواقع فیلم میبینم و عاشق این کار هستم،  لذت بخش ترین کار دنیا  فیلم دیدن است و همچنین در کنارش مطالعه کردن. کاش جوان ها  هم به سمت مطالعه بروند متاسفانه  این روز ها با آمدن فضای مجازی  دیگر کمتر جوانتر ها به سمت مطالعه می روند.

بازیگر محبوب تلویزیون گفت: در کنار کارهای روزانه حتما ورزش می کنم و عاشق این کار هستم. بیشتر  به دویدن علاقه دارم  روزی حداقل 20 دقیقه ورزش می کنم. و در بیشتر مواقع تا فرصت کنم به مسافرت می روم. تقریبا از چیزی نمی ترسم.

 وی در مورد توصیه به جوانانی که  عاشق بازیگری هستند گفت: از راه درست وارد عرصه بازیگری شوند. اگر بخواهی هر چیزی می توانی بشوی بازیگر شوی یا طراح صحنه شوی و هیچ استدلالی وجود دارد. از دید من تحصیلات تاثیر دارد. شرایط به گونه ای پیش می رود که فعلا نمی شود حرفی زد و شرایط ایده آل نیست. جز بازیگری شغل دیگری  ندارم و بازیگری عشق من است. در حال حاضر مشغول بازی در یک فیلم سینمایی هستم و به زودی خبر های خوبی می شنوید 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز