برگزاری نمایشگاه عکس و سفرنامه‌خوانى «از کوره راه تا شاهراه» در گالری «آس»

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۰:۴۴
کد خبر: ۶۱۰۰۵۶
برگزاری نمایشگاه عکس و سفرنامه‌خوانى «از کوره راه تا شاهراه» در گالری «آس»
نمایشگاه گروهى عکس و سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانى «از کوره راه تا شاهراه» در ساعت ١٦ روز جمعه ١٧ شهریور ماه جاری در گالری «آس» تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در جدیدترین برنامه گالری «آس» تهران به مدیریت دکتر کامران هروی با همکاری فصلنامه گیلگمش؛ نمایشگاه

گروهى عکس و همچنین سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانى «از کوره راه تا شاهراه» از روزهای 17 تا 31 شهریور ماه در گالری «آس» برگزار می‌شود و مراسم افتتاحییه آن در ساعت ١٦ روز جمعه ١٧ شهریور ماه جاری در گالری «آس» واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ برگزار خواهد و شرکت در این برنامه، برای همه‌ علاقه‌مندان به دنیای هنر و ادبیات و سیاحت و گردشگری آزاد و رایگان است.

روایتهای شیرین اهالی سفر همراه با نمایشگاه گروهی عکس کوله‌باری از سفرنامه‌های شنیدنی از 15 سفرنامه‌گو است که برنامه سفرنامه‌خوانی‌ها هر روز از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

در یادداشت کوتاهی در مورد سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانى «از کوره راه تا شاهراه» که به رشته تحریر در آمده، نوشته شده است: "از «کوره‌راه تا شاه‌راه» راهی‌ست برای رسیدن از واقعیت به خیال ... رویایی که قاب می‌شود در چشمانت ... مات می‌شوی که راه را تا کجای این بی‌راه، سر به راه قدم‌هایت کردی.

می‌روی تا تمام نادیدنی‌ها را برای یک لحظه در حافظه‌ تاریخ ثبت کنی، شاید بماند برای کسانی که ندیده‌اند دیدنی‌های جهان را ... و این رسالت انسان است، رسالتی که چهره‌ زیبای صلح را برای جهان به ارمغان می‌آورد.

از «کوره‌راه تا شاه‌راه» تو را به تماشای صدا می‌برد و جان لحظه‌ها را جاری می‌کند در جام خیال ... در مرور تصویرهایی که خواهید شنید.

از 17 شهریور ماه ... سال اکنون ... ساعتی حدود 4 عصر آغاز مسیر می‌کنیم تا جمعه 31 شهریورماه که به مقصد خواهیم رسید. در این شاه‌راه هم‌قدم ما باشید."

در نخستین برنامه سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانى شب‌های «از کوره راه تا شاهراه» در ساعت 18 روز جمعه 17 شهریور ماه شاهیت تیوای سادات الحسینی سفرنامه «بر مدار شرق می‌چرخیم»، روز شنبه 18 شهریور عبدالرضا کوهپایه سفرنامه «به امید روزی که همه عاشق مارمولکها باشند»، روز یکشنبه 19 شهریور نسیم معماریان سفرنامه «بی‌کرانگی»، روز دوشنبه 20 شهریور امید حاتمی سفرنامه «خراسان بزرگ»، روز سه‌شنبه 21 شهریور خانم نامور و آقای سیماب سفرنامه «نارنگی»، روز چهار‌شنبه 22 شهریور عدالت عابدینی سفرنامه «دوچرخه سواری در تاجیکستان یادگار دیار پارسیان»، روز پنج‌شنبه 23 شهریور علیرضا عالم‌نژاد سفرنامه «روایت تهران»، روز جمعه 24 شهریور مسلم ایران‌نژاد سفرنامه «سفر در سرما با دوچرخه»، روز شنبه 25 شهریور پرویز شجاعی پارسا سفرنامه «سفر به مالدیو سرزمین شن‌های سفید»، روز یکشنبه 26 شهریور پویان مقدم سفرنامه «جاده ابریشم»، روز دوشنبه 27 شهریور امیر شاهچراغیان سفرنامه «به دنبال آسما شب»، روز سه‌شنبه 28 شهریور امید غلامعلی‌پور سفرنامه «دیدنی‌های اروپای شرقی»، روز چهارشنبه  29 شهریور شهاب چراغی سفرنامه «ماداگاسکار، سرزمین عجایب»، روز پنجشنبه 30 شهریور حسین عابدینی سفرنامه «از آتاکاما تا پاتاگونیا» و همچنین روز جمعه 31 شهریور لقمان رفیعی و آرام عبدی سفرنامه «خاطرات شرق آسیا» را قرائت خواهد شد.

 

 

نظر شما