پخش مستقیم نماز ظهر عاشورا از رادیو ایران

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۴:۳۱
کد خبر: ۶۱۶۴۷۵
پخش مستقیم نماز ظهر عاشورا از رادیو ایران
نماز ظهر عاشورا به طور زنده از ویژه برنامه «اینجا کربلاست» رادیو ایران پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ویژه برنامه «اینجا کربلاست» با هدف عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد شهدای کربلا و پرداختن به ابعاد و جایگاه فریضه نماز از رادیو ایران پخش می شود.

این ویژه برنامه برای افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آموزه های قرآن و اندیشه اهل بیت(ع) و تلاش برای گسترش فضایل اخلاقی و معنوی در میان مخاطبان نهم مهر ماه روی آنتن می رود.

در این برنامه ضمن سوگواری و گرامیداشت عاشورا و مظلومیت شهدای کربلا، طی ارتباط هایی با مراکز استان هایی همچون بندرعباس، بوشهر، زنجان، تبریز، یزد، مشهد، شیراز، گیلان، مازندران و قم مراسم روز عاشورا و همچنین حال و هوای عزاداران حسینی به سمع مخاطبان خواهد رسید و برنامه به اذان ظهر و نماز ظهر عاشورا ختم خواهد شد.

یکی از جانبازان سال های دفاع مقدس و استاد دانشگاه نیز به عنوان کارشناس و مهمان برنامه به تبیین مسایلی پیرامون جایگاه نماز و نقش آن در ظهر عاشورا خواهد پرداخت.

آیتم های مناسبتی و مقتل خوانی، همچنین گزارش مردمی، طرح پرسش پیرامون ابعاد مختلف شخصیت امام حسین(ع) و چگونگی یاری حضرت در عصر حاضر از دیگر بخش های برنامه است.

«اینجا کربلاست» کاری از گروه اندیشه روز یکشنبه نهم مهرماه از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۲:۱۵ به تهیه کنندگی حسین معصومی از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

نظر شما