رادیو نمایش با پخش سریال های جدید به استقبال محرم می رود

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۱۶۸۳۴
رادیو نمایش با پخش سریال های جدید به استقبال محرم می رود
اداره کل ھنرھای نمایش رادیو ۳ سریال رادیویی «پناه آخر»، «فصل مشترک» و «سال های دور» را به ویژه ایام ماه محرم تدارک دیده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، این اداره کل ویژه ایام ماه محرم ۳ سریال رادیویی تدارک دیده است. این آثار با موضوعات زندگی یاران امام حسین (ع)، واقعه عاشورا و تعزیه تهیه شده که از رادیو نمایش و سایر شبکه ھای مختلف رادیویی پخش خواهد شد.

محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش ضمن اعلام این مطلب افزود: محتوای ۳ مجموعه نمایشی «پناه آخر»، «فصل مشترک» و «سال های دور» (ویژه ایام ماه محرم و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش) رویکردی معاصر و تاکیدی بر اهمیت اخلاقیات و اعتقادات مبتنی بر باور دینی و گفتار اخلاقی و توصیه به لزوم رعایت آن در دنیای پرپیچ و خم کنونی دارد.

وی تآکید کرد: هنر نمایش دینی، پلی است برای انتقال مفاهیم و محتوایی که برگرفته از سیره ائمه اطهار (ع) و بشر در تجربه های شخصی خود در صورت رجوع به آن می تواند در ادامه مسیر زندگی به سلامت از آن عبور کند. تجربه ثابت کرده است محتوا و ارائه مطلوب نمایش های دینی همواره مورد استقبال قشرهای مختلف جامعه قرار گرفته است.

بر اساس این خبر خلاصه داستان و زمان پخش این آثار به شرح زیر است:

«پناه آخر»

نویسندگان: یاسمن شکرگزار، سوگند عباسی، کارگردان: مهدی نمینی مقدم، ۱۲ قسمت، ساعت پخش ۹:۳۰ صبح

خلاصه داستان: طیبه عزتی زن متدین و نیکوکاری است که در دوازده روز اول محرم، مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار می کند. همسرش حاج کاظم مدتی پیش بر اثر تصادفی کشته شده و ... .

«فصل مشترک»

نویسنده: سهیلا خدادادی، کارگردان: ایوب آقاخانی، ۱۲ قسمت، ساعت پخش ۱۲:۳۰  

خلاصه داستان: اردلان، فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است. او برای شروع کار سوژه های مناسبی را پیدا می کند . عملکرد این جوان او را تبدیل به مستند سازی زبده و حرفه ای کرده است و... .

«سال های دور»

نویسنده: سوگند عباسی، کارگردان: بهرام سروری نژاد، ۱۲ قسمت، ساعت پخش ۱۰:۳۰

خلاصه داستان: حاج آقا انصاری هیئتی و یکی از فرش فروشان قدیمی بازار است. دامادش حمید در حجره او مشغول به کار است و در نظر دارد با سرمایه حاج آقا خانه ی کلنگی را بسازد و ... .

تمامی این آثار با هنرمندی بازیگران، تهیه کنندگان، صدابرداران و افکتورهای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی تهیه و تولید شده و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی به صورت همزمان پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز