تکذیب شایعه جدایی خانم هنرمند از فوتبالیست سرشناس

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۲۱۷۷۴
به تازگی شایعاتی درباره جدایی جرارد پیکه، مدافع میانی ملی‌پوش بارسلونا از همسرش، شکیرا در رسانه‌های اسپانیایی و کلمبیایی منتشر شد که حقیقت ندارند. این دو تصمیمی برای پایان دادن به زندگی مشترک خود ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از mundodeportivo، اخیر شایعه شد که پیکه و شکیرا فاصله‌ای با جدایی ندارند. دلایل این شایعه سازی نیز ادعاهای همچون عدم انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از سوی این دو نفر؛ نارضایتی شکیرا از حضور فعال پیکه در جریان جدایی کاتالونیا از اسپانیا و ... بود. اما واقعیت چیز دیگری است. والدین میلان و ساشا هیچ تصمیمی برای جدایی ندارند.

pykhh-shkhyr

اول اینکه خود پیکه دیروز در توئیترش، با منتشر کردن آهنگی که شکیرا به زبان کاتالونیایی در عشقش به پیکه خوانده، چند شکلک ابراز علاقه قرار داد تا به شایعات پایان دهد. دومین دلیل هم، حرف‌های خبرنگار مجله Hola است که رابطه نزدیکی با خانواده پیکه و شکیرا دارد. او در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که رابطه این زوج مثل همیشه است و شایعات اخیر، فقط برای ضربه زدن به جرارد پیکه منتشر شده است.

این موضوع حتی به بازی اسپانیا مقابل آلبانی هم کشیده شد. واکنش هواداران لاروخا به شایعه جدایی این زوج و تلفیق آن با همه پرسی کاتالونیا را ملاحظه می‌کنید!

photo_2017-10-07_16-09-23

نظر شما