دبیران هنری دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن معرفی شدند

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۲۵۲۴۶
دبیران هنری دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن معرفی شدند
ابوالفضل جلیلی به عنوان دبیر بخش فیلم و مهدی آشنا به عنوان دبیر بخش عکس « دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن» منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، طی احکامی جداگانه از سوی صادق سکری، مدیر روابط عمومی راه آهن و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره‌ فیلم و عکس راه آهن؛ ابوالفضل جلیلی به عنوان دبیر بخش فیلم و مهدی آشنا به عنوان دبیر بخش عکس « دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن» منصوب شدند.

متن حکم انتصاب جلیلی  و آشنا به شرح زیر است:

نظر به شایستگی‌ و تجارب  ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت‌های هنری، سینمایی، به موجب این حکم به عنوان " دبیر بخش فیلم دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن" منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیات خود و در جهت نیل به اهداف جشنواره که بر گرفته از اهداف و رویکردهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد، ما را در برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره، یاری فرمائید.

سوابق کاری این هنرمندان به شرح ذیل است:

ابوالفضل جلیلی متولد 1336 ساوه است. وی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک است و فعالیت سینمایی خود را با کارگردانی فیلم های کوتاه آغاز کرد.

نامزد شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز( ۱۹۹۵)، جایزه بهترین فیلم آسیایی جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو، برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم توکیو فیلمکس و نامزد یوزپلنگ طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو( ۲۰۰۱)، برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم رم ۲۰۰۷ و ... بخش کوتاهی از افتخارات این هنرمند به شمار میرود.

کارگردانی فیلم های حافظ(1385)، رقص خاک ( 1370)، دلبران(1379)، یک داستان واقعی(1374) و... در کارنامه این فیلمنامه نویسو تدین گر سینمای کشورمان به چشم می‌خورد.

مهدی آشنا  متولد ١٣٦٠ تهران، فارغ التحصیل رشته گرافیک است. در کارنامه این هنرمند دبیری بخش نگاه هنرمند سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، دبیر بخش پوستر و عکس هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی،دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، دبیر بخش عکس و پوستر سومین جشنواره تاتر شهر  و... به چشم می خورد.

عضویت در انجمن های عکاسان مطبوعات ایران، عکاسان ایران، فدراسیون جهانی عکاسی فیپ (FAIP) فرانسه، عکاسان تئاتر و دبیری بخش عکس هفته‌نامه هنرمند، ماهنامه تخصصی تجیر، سایت استیج و ... از دیگر فعالیتهای این هنرمند به شمار میآید.

دومین جشنواره فیم و عکس راه آهن دی ماه 96 در تهران برگزار می‌شود و هنرمندان تا 30 آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایتrailway90.rai.ir اقدام به ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز