بازگشت دوباره "صبح بخیر ایران" با صدای رستاک

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۲۷۸
بازگشت دوباره صبح بخیر ایران با صدای رستاک
برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی هنرور تهیه کننده و کارگردان برنامه «صبح بخیر ایران» اظهار کرد: سری جدید این برنامه از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح دارد.

وی درباره آیتم های برنامه گفت: «صبح بخیر ایران» برنامه ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی و همه آیتم ها این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه ها نرویم و حاشیه سازی هم نکنیم.

هنرور عنوان کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی و گفتگو محور خسته کننده پرهیز می کنیم.

تهیه کننده «صبح بخیر ایران» درباره بخش های سری جدید این برنامه بیان کرد: پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی و گردشگری، آشپزی، روانشناسی و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.

هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص پخش می شود همچنین در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور از جمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می شود. اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و حسن زاده مجریان برنامه «صبح بخیر ایران» هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان اجرا می کنند.

هنرور گفت: گروه «رستاک» تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده اند.

وی در پایان گفت: به مروز زمان و با اضافه شدن آیتم های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می پیوندند.  

«صبح بخیر ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۹ مهر پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز