داوران بخش شنیداری جشنواره «مردم و رادیو»

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۲۵۸۲۰
داوران بخش شنیداری جشنواره «مردم و رادیو»
داوران بخش شنیداری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «ایران من» داوران انتخاب آثار بخش‌های شنیداری این جشنواره کار خود را آغاز کردند.

در بخش پادکست حسین معصومی، مهدی ساعی، شایسته جعفریان و محمد اسماعیل پور در بخش آنونس معصومه طبرستانی، حسین معصومی و ساجد قدویان در بخش گزارش علی رشیدی، نوید دانشور و فاطمه اقتداری در بخش مستند عاطفه بنایی، عبدالله علایی و آرمان ستوده و در بخش طنز ساجد قدوسیان، مهدی ساعی و ریحانه یزدادن دوست آثار را بررسی و داوری می کنند.

داوران این جشنواره از تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان متبحر رادیو ایران هستند که در جشنواره مختلف رادیویی حائز رتبه شدند.
انتخاب آثار راه یافته به داوری نهایی تا دهم آبان ماه به طول می‌انجامد و روز 15 آبان اسامی آثار راه یافته به داوری نهایی از طریق سایت جشنواره به نشانی اعلام می‌شود.

مخاطبان رادیو ایران و علاقمندان به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من» تا پایان مهر  فرصت دارند که آثار خود را با فرمت ها و قالب های مورد نظربه وب سایت جشنوارهwww.iranemanfestival.ir  ارسال کنند.

«جشنواره ایران من» با بهره‌گیری از پشتوانه چهار ساله در حوزه برنامه‌سازی، هنرآفرینی و تلاش رسانه‌ای طراحی شده است و بر آن است تا زمینه‌های لازم را برای هنرنمایی مخاطبان در عرصه رسانه فراهم آورد و با استفاده از هم‌افزایی خلاقیت‌های ایشان، از آثار هنری آنان برای ارتقاء کیفی برنامه‌های رادیو ایران بهره گیرد و دریچه‌ای تازه در راستای داد و ستد رسانه‌ای (تعامل) بگشاید. ضمن آنکه فرصتی را فراهم می‌سازد تا همگان بتوانند ذوق و خلاقیت و احساس خود را در ارتباط با فلات اقتدار و مهربانی، ایران محک بزنند و جلوه‌هایی از رازهای این سرزمین را به نمایش درآورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز