تقدیر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از فیلم «قهرمانان کوچک»/ بازگشت فیلم‌های کودک به سبد اکران

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۷:۵۱
کد خبر: ۶۲۸۸۱۵
تقدیر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از فیلم «قهرمانان کوچک»/ بازگشت فیلم‌های کودک به سبد اکران
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با انتشار یادداشتی ضمن تقدیر از فیلم «قهرمانان کوچک»، از اکران این فیلم و فیلم «بیست و یک روز بعد»، در تابستان و پاییز به بازگشت فیلم‌های کودک در سبد اکران تعبیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علیرضا تابش نوشت: «با آغاز سال تحصیلی و همزمانی اکران فیلم تحسین برانگیز "قهرمانان کوچک"، آخرین ساخته‌ی کارگردان محجوب، قانع و متین سینمای کشورمان، آقای حسین قناعت، امیدواریم تا بیش از پیش،  شاهد استقبال خانواده‌ها، از این اثر ارزنده، مفرح و امیدبخش باشیم.
بنیاد سینمایی فارابی مفتخر است تا در رویکردها و مأموریت‌های جدیدش، نسل جدیدی از آثار سینمایی را به مخاطبان سینمای ایران ارائه و حمایت نماید که قطعاً تولید فیلم‌هایی با مضامین مورد علاقه کودکان و نوجوانان را در اولویت خود لحاظ کرده است.
 کارگردان «قهرمانان کوچک»، ضمن اشراف به ذائقه مخاطب، در نهایت هنرمندی و باریک اندیشی، توانسته، مرز میان دنیای فانتزی و واقعیت را ترسیم کند. بازی‌های تأثیرگذار و درخشان کودکان دختر و پسر این فیلم، تحسین و شگفتی مخاطبان هم نسل خود را برمی‌انگیزد. ضمن ابراز صمیمانه‌ترین درودها به تک تک عوامل تولید و تهیه این اثر، امیدوار خواهیم بود تا شاهد نمایش آثار بیشتری از این دست باشیم.
تمهید و ایجاد بستر مناسب برای اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در فصل تابستان و پاییز و بازگشت فیلم‌های کودک به سبد اکران، اتفاقی قابل تقدیر و مسرت بخش است.»

فیلم‌های «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان و «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت در تابستان و پاییز اکران شده‌اند و فیلم‌های «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق، «پینوکیو و عمو سردار» به کارگردانی سیدرضا صافی، «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی، "دزد و پری ٢ " به کارگردانی حسین قناعت و .... در نوبت اکران قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز