جزییات یک مسابقه تلفنی در شبکه «شما»

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۳۰۸۴۱
جزییات یک مسابقه تلفنی در شبکه «شما»
تهیه کننده «مسابقه شما» که روی آنتن شبکه شما می رود درباره ویژگی های این مسابقه توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجید قره‌گوزلو تهیه‌کننده مسابقه تلفنی شبکه «شما» گفت: این مسابقه هر شب به صورت زنده و با حضور دو شرکت‌کننده به صورت تلفنی روی آنتن می‌رود و هموطنان زیادی برای شرکت در آن ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تولید و پخش مسابقه زنده تلفنی از شبکه «شما» اظهار کرد: این مسابقه دارای ۵ مرحله است و در هر قسمت دو شرکت‌کننده داریم که از طریق تماس تلفنی، به سوالات هر مرحله پاسخ می‌دهند. در هر مرحله دو جعبه سوال یا بازی داریم که مخاطب یکی از آنها را بر می‌گزیند و طبق انتخاب خودش، وارد مسابقه می‌شود که در صورت موفقیت، امتیاز آن مرحله به او تعلق می‌گیرد و وارد مرحله بعد می‌شود.

تهیه‌کننده مسابقه تلفنی شبکه شما با بیان اینکه سوالات این برنامه با موضوع گردشگری و شهرهای مختلف ایران طراحی شده‌اند، گفت: هر شرکت‌کننده با توجه به امتیازهای کسب شده، می‌تواند از جوایز نقدی در نظر گرفته شده که مقدار آن متفاوت و بسته به انتخاب جعبه مورد نظر است، بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: در صورتی که شرکت‌کنندگان بتوانند همه امتیازات را کسب کنند و خانه رمز برای آنها روشن شود، پیشنهاد ما این است که از امتیازهای خود صرف نظر کنند و وارد مرحله جایزه ویژه ۵ میلیون ریالی شوند.

قره‌گوزلو با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای پخش مسابقه تلفنی شبکه شما عنوان کرد: مدت زمان این برنامه ۳۰ دقیقه است و با توجه به اینکه هر شرکت‌کننده به طور میانگین ۱۳ دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد، در هر قسمت تنها امکان حضور دو نفر در این مسابقه وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: مسابقه تلفنی شبکه شما هر شب تا پایان سال جاری راس ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده و با اجرای عباس طاهریان‌ راد روی آنتن می‌رود و تاکنون افراد زیادی از شهرهای مختلف برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز