اختصاصی برنا/ حسن وارسته خبر داد:

پایان نگارش ۳۰قسمت از «افسانه هزار پایان» / پخش احتمالی «دنگ و فنگ روزگار» بعد از فروردین ۹۷

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۱:۱۹
کد خبر: ۶۳۱۱۱۶
پایان نگارش ۳۰قسمت از «افسانه هزار پایان» / پخش احتمالی «دنگ و فنگ روزگار» بعد از فروردین ۹۷
حسن وارسته این روزها سرپرستی نویسندگان سریال های «افسانه هزار پایان» و «دنگ و فنگ روزگار» را به عهده دارد وی «افسانه هزار پایان» را سریالی کمدی، پر بازیگر، پر اتفاق و پر لوکیشن تعریف می کند که خوب و متفاوت نوشته شده و اتفاقات خوبی در فیلم نامه این سریال افتاده است،بعد از محرم و صفر پخش می شود و احتمال می دهد «دنگ و فنگ روزگار» فروردین 97 پخش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ حسن وارسته گفت: سریال «افسانه هزار پایان» در مرحله تولید است و شهاب عباسی کارگردانی این سریال را به عهده دارد، تاکنون 30 قسمت از فیلم نامه 52 قسمتی این سریال نوشته شده، 22 قسمت آن در حال نگارش است و برای شبکه نسیم تولید می شود.

وارسته درباره «افسانه هزار پایان» گفت: این سریال کمدی پارودی نوشته شده است که تا به حال در کشور ما اینطور ژانر و کمدی کمتر تجربه شده است و سعی داشتیم در فیلمنامه آن کمی از فضای پست مدرن استفاده کنیم. گونه های مختلف کمدی وجود دارد. متاسفانه در کشور ما گونه های مختلف طنز تجربه نشده است و بیشتر با یک طنز اجتماعی روبرو هستیم که این احتمالا یا به خاطر بضاعت، قصه، امکانات تولید یا آشنا نبودن مدیران با این پارامترها باشد. حالا خداراشکر مدیران و مسئولان به این نتیجه رسیدهاند که این گونه ها را هم محک بزنند و مردم را با گونه های دیگری از کمدی و داستان گویی آشنا کنند. به هر حال در کشورهای توسعه یافته دنیا، گونه، طعم ها و رنگ های مختلفی با این سیستم فعالیت می کنند.

نویسنده سریال «پایتخت» در ادامه گفت: بازیگران این سریال نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، وحید نوروزی، رامین ناصر نصیر، بیوک میرزایی، علی اوسیوند، ارژنگ امیر فضلی، عزت اله مهرآوران، عزت اله رمضانی و تورج نصر هستند همچنین حسن اسدی کار تصویربرداری و بابک شعاعی طراح چهره پردازی این سریال را به عهده دارند که در عرصه سینما و تلویزیون نامدار و توانمند هستند.

وارسته درباره سریال «دنگ و فنگ روزگار» نیز گفت: فیلمنامه این سریال نوشته شده انتخاب کارگردان «دنگ و فنگ روزگار» مشخص نشده و برای انتخابش در حال مذاکره هستیم، فصل زمستان به مرحله پیش تولید می رود و احتمالا بعد از عید 97 پخش شود، این سریال برای شبکه اول سیما تولید می شود. نگارش سریال «دنگ و فنگ روزگار» به پایان رسیده و فصل زمستان به مرحله پیش تولید می رود و احتمالا بعد از عید 97 پخش شود.

وی درباره خلاصه ای از داستان «دنگ و فنگ روزگار» گفت: این سریال قصه زندگی یک خانواده شهرستانی است که با یک راز به تهران آمده اند و شخصیتی به نام اردشیر که خدمات فنی سیار تهران است در آن ایفای نقش میکند. ببیندهها در طول سریال با اتفاقات محله زندگی آنها آشنا می شوند و رازی که در دل این خانواده نهفته است کم کم برملا می شود.

این نویسنده در پایان گفت: تاکنون 30 قسمت از«دنگ و فنگ روزگار» نوشته شده و فرم آن به این شکل است که این مجموعه در واقع 5 فصل 6 قسمتی است که شنبه ها یک قصه از خانواده دنگ و فنگ شروع می شود و این قصه پنج شنبه تمام می شود. این سریال طی 5 هفته با این روال پخش می شود.

 

نظر شما