اختصاصی برنا/ به تهیه کنندگی مصطفی شریفی

علی میرمیرانی با «رضا» به شبکه سه می‌آید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۱۹۵۵
علی میرمیرانی با «رضا» به شبکه سه می‌آید
علی میرمیرانی این روزها به عنوان طراح و سردبیر در حال ساخت برنامه تلویزیونی متفاوت به نام «رضا» برای شبکه 3 سیما است.

به گزارش خبرنگار برنا؛ علی میرمیرانی درباره زمان پخش برنامه تلویزیونی«رضا» تازه ترین طرح تلویزیونی اش گفت: این برنامه در حال ساخت است و زمان پخش آن هنوز مشخص نیست، تعیین زمان پخش به عهده مدیران تلویزیون است.

وی در مورد اینکه خود اجرای برنامه «رضا» را نیز بر عهده دارد یا خیر گفت: برای انجام این کار هنوز تصمیم قطعی نگرفتم و به نتیجه نهایی نرسیده ام ولی به احتمال زیاد گفتگوی این برنامه را به عهده بگیرم.

میرمیرانی «رضا» را یک برنامه گفتگومحور ترکیبی قلمداد و اضافه کرد: «رضا» ترکیبی از گفتگو، کارهای گرافیکی، مستند گونه و...است.  در 52 قسمت به تهیه کنندگی "مصطفی شریفی" برای شبکه 3 سیما تولید می شود.

این برنامه ساز و مجری تلویزیون در مورد دلیل انتخاب نام «رضا» برای این برنامه گفت: معنی این نام از رضایت می آید و محور اصلی فعالیت این برنامه رضایتمندی و حال خوب میهمانان است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه طی سال های اخیر در برنامه های مختلف سوژه های اجتماعی دعوت شده اند و در «رضا »قرار بر این است چطور به این سوژه ها پرداخته شود گفت: پاسخ این سوال را نمی گویم که سورپرایز باشد، اما «رضا» برنامه ای متفاوت است و هیچ گونه تشابهی از نظر ساختار و خصوصا رویکرد با برنامه هایی که تا به حال پخش شده ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز