داروغه‌زاده با رییس سازمان سینمایی حوزه هنری مذاکره کرد

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۲:۰۲
کد خبر: ۶۳۲۷۱۸
داروغه‌زاده  با رییس سازمان سینمایی حوزه هنری مذاکره کرد
ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دیدار رییس سازمان سینمایی حوزه هنری رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر روز گذشته ۱۲ آبان در نشست مشترکی با محمد حمزه‌زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری و جمعی از مدیران سینمایی حوزه به گفتگو نشست.

در این نشست درباره موضوعات مهم سینمای ایران از جمله «ساز و کارها و ملاحظات در اکران فیلم‌های خارجی»، «درجه‌بندی سنی مخاطبان»، «جشنواره فیلم فجر»، «چشم‌انداز تولیدات سینمایی کشور و حوزه»، «نتایج پروژه‌ ریتینگ» و نیز «چالش‌های محتوایی سینمای ایران» بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست تاکید شد مسئولان سازمان سینمایی حوزه هنری و ارشاد جهت هماهنگی و همفکری بیشتر، نشست‌های منظم بین دستگاهی در راستای اهداف، سیاست‌ها و چشم‌اندازها داشته باشند. در این جلسه همچنین، بحث ضرورت همکاری حوزه و ارشاد در جهت شناسایی مسایل سینمای کشور و اتخاذ رویکرد راهبردی فعالانه در جهت رفع مسایل سینمای کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست محمدرضا شفاه، یزدان عشیری، محسن یزدی و سیدعلی آل احمد از مدیران سازمان سینمایی حوزه هنری حضور داشتند.

نظر شما