سوگواره «چهل و هشتم» در شبکه افق

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۳۸۱۷۴
سوگواره «چهل و هشتم» در شبکه افق
برنامه «چهل و هشتم» ویژه ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شبکه افق، ویژه برنامه ایام پایانی ماه صفر به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

بر این اساس ویژه برنامه «چهل و هشتم» قرار است طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ آبان به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق برود.

گفت‌وگو با شاعران آیینی و کارشناسان مذهبی و پخش نماهنگ‌هایی با موضوع این ایام، بخش‌های مختلف برنامه چهل و هشتم را تشکیل می‌دهند.

نخستین بخش این برنامه پنجشنبه شب ۲۵ آبان ساعت ۲۲ به صورت زنده پخش می‌شود و دومین بخش آن جمعه ساعت ۱۰ صبح روی آنتن می‌رود.

ساعت ۲۲ جمعه ۲۶ آبان هم بخش دیگری از برنامه «چهل و هشتم» به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و زمان پخش آن در روز شنبه، بعد از نماز مغرب و عشا خواهد بود همچنین برنامه تلویزیونی «جهان آرا» نیز شنبه ۲۷ آبان در قالب همین برنامه روی آنتن می‌رود.

در روز یکشنبه هم شاهد پخش برنامه «چهل و هشتم» در سه بخش خواهیم بود که ویژه برنامه شام غریبانه آن از حرم مطهر رضوی و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز