آخرین ساخته روح الله حجازی به جشنواره فجر می رود

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۷:۰۹
کد خبر: ۶۳۹۰۳۱
آخرین ساخته روح الله حجازی به جشنواره فجر می رود
با پایان تدوین فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی، این فیلم فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با پایان تدوین، مراحل صداگذاری، ساخت موسیقی و ویژوال افکت فیلم به طور همزمان در حال انجام است تا نسخه ای از «اتاق تاریک» در موعد مقرر به دفتر جشنواره ملی فیلم فجر ارسال شود.

«اتاق تاریک» پنجمین ساخته حجازی پس از فیلم های در میان ابرها، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو و مرگ ماهی است.

«در میان ابرها» نخستین ساخته حجازی در بیست و ششمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم اول را دریافت کرد اما دو فیلم بعدی اش «زندگی خصوصی آقا و خانوم میم» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» هر دو از جشنواره فجر کنار گذاشته شدند و «زندگی مشترک ...» بعد از ۲ سال توقیف و به دلیل حضور در جشنواره های خارجی فقط چند نمایش محدود در بخش خارج از مسابقه جشنواره داشت.

حجازی سه سال بعد از آخرین ساخته اش «مرگ ماهی» امسال با «اتاق تاریک» به جشنواره فجر می آید.

در خلاصه داستان فیلم «اتاق تاریک» آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می دهد.

نظر شما