سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران منتشر شد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۱:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۷۰۵
سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران منتشر شد
سالنامه آماری گزارش فروش فیلم و سینمای ایران برای استفاده محققان و پژوهشگران روی تارنمای معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: آمار و اطلاعات سینمایی کل کشور از جمله فروش فیلم، تعداد سینماها، تعداد بیننده و قیمت بلیت را که طی سال های متمادی در این معاونت به صورت مکتوب گردآوری شده و به صورت موردی در اختیار مدیران و پژوهشگران قرار می گرفت، برای جویندگان این اطلاعات و آمار، به صورت اسناد دیجیتالی درآورده‌ایم. اکنون همت و تلاش مدیران و کارشناسان این معاونت، منجر به ارائه گنجینه ای ارزشمند از آمار و اطلاعات فروش سینمای ایران از سال ۱۳۶۴ تاکنون شده است.

اربابی با توضیح اینکه اطلاعات مربوطه از سال ۱۳۶۴ تاکنون تجمیع شده است، گفت: هم اکنون سالنامه آماری فیلم و سینما در کشور از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۸۳ در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و طبق برنامه، سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران از ابتدای ۱۳۸۴ تا پایان ۱۳۹۴ نیز به مرور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در پایان گفت: سالنامه فوق به منظور بهره گیری بهتر از داده‌ها و امکان ارائه تصویری دقیق از وضعیت سینمای ایران و با هدف پاسخگویی به نیاز فرهنگی و هنری کشور، تقویت ظرفیت های مطالعاتی و پژوهشی، فراهم ساختن اطلاعات و آمار صحیح، یکسان و روزآمد، ایجاد سهولت در برنامه ریزی واقع گرایانه، طراحی و منتشر شده است و سعی می شود به صورت شایسته این سالنامه در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز