دیدار با فعالان پخش جهانی در بازار فیلم مستند «سینما حقیقت»

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۴۲۱۱۰
دیدار با فعالان پخش جهانی در بازار فیلم مستند «سینما حقیقت»
فعالان پخش جهانی در بازار فیلم مستند «سینما حقیقت» ۲۲ آذر با یکدیگر دیدار می کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی جشنواره جهانی «سینما حقیقت»، دیدار با فعالان عرضه و پخش جهانی سینمای ایران، یکی از برنامه‌های بازار فیلم مستند یازدهمین دوره جشنواره جهانی «سینما حقیقت» است.

این دیدار ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ در بازار فیلم مستند جشنواره واقع در طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو صورت می‌گیرد.

جمعی از فعالان عرضه و پخش جهانی سینمای ایران که در این برنامه حضور دارند به این شرح هستند: امیر اسفندیاری، کتایون شهابی، محمد اطبایی، مریم نقیبی، ستار چمنی‌گل، مرجان علیزاده، الهه نوبخت، گیتا محسنی، علیرضا شاهرخی، علی قاسمی، نگین موسوی، یوسف کارگر، مامک درخشان و فهیمی.

مدیریت بازار فیلم مستند جشنواره «سینما حقیقت» بر عهده شیرین نادری است.

عموم تهیه‌کنندگان، مستندسازان و دست‌اندرکاران سینمای مستند برای شرکت در بازار فیلم جشنواره جهانی «سینما حقیقت» باید تا تاریخ ۱۲ آذر ۹۶ رزومه و یک قطعه عکس خود را به آدرس ایمیل بخش بین‌الملل جشنواره int@defc.ir  ارسال کرده و ضمن اعلام حضور از طریق شماره تلفن ۸۸۵۱۸۱۱۷ پیگیر حضور خود در این بازار فیلم باشند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذر ۱۳۹۶ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی (ع) است در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز