در برنامه من و شما صورت گرفت

حمایت از شجریان و انتقاد تند به تتلو / به خاطر سبیلم معروف نشدم

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۲:۰۷
کد خبر: ۶۴۴۰۰۳
حمایت از شجریان و انتقاد تند به تتلو / به خاطر سبیلم معروف نشدم
بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان برای دومین بار در برنامه "من و شما" با اجرای آرش ظلی پور حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بهنام بانی که برای دومین بار در برنامه ی " من و شما "حاضر شده بود، در ابتدای صحبت هایش از قضاوت های بی‌جهت منتقدان گلایه کرد و خطاب به آرش ظلی پور گفت : این روزها یکی از آرزوهای من این است که دست از قضاوت برداریم . من اعتقاد دارم هیچوقت هیچ موفقیتی بی دلیل نیست و زمانی که یک موزیک شنیده میشود نمی توان گفت این اتفاق از روی شانس است چون حتما فکر و تلاشی پشت آن بوده است . اینکه عده ای میگویند بهنام بانی بخاطر سبیل معروف شده خیلی بی معرفتی است ؛ من از این حرف ناراحت شدم. به لطف خدا و حمایت مردم صاحب موفقیت شدم اما من هم برای رسیدن به این جایگاه سال‌ها تلاش کرده ام . این روزها را در نوجوانی و ابتدای جوانی برای خودم می‌دیدم ، در دوران دانشجویی و در سن ١٨ سالگی در شهر شاهرود کنسرت میگذاشتم و از ١٩ سالگی فکر می کردم یک ماه دیگر معروف می شوم!

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از همکاران شناخته شده خود نیز کسی بوده که بخواهد زیرآب او را بزند یا در کارش مانع شود بیان کرد: عده ی زیادی بودند که زیرآب من را زدند اما من در جایگاهی نیستم که بخواهم آنها را ببخشم یا نبخشم. آرزوی من این است که خداوند لیاقت داشتن عزتی که به من داده است را بدهد ؛ من تا به این لحظه و در این ٤٠ روز ، چهل و چهار سئانس کنسرت رفته ام و این یک اتفاق فوق العاده برای من است.

 

photo_۲۰۱۷-۱۲-۰۱_۲۰-۰۹-۱۴

در ادامه آرش ظلی پور پرسید که چرا خوانندگان ما پشتِ یکدیگر نیستند و به نوعی به هم حسادت میورزند و از هم حمایت نمیکنند که بانی این طور پاسخ داد : حرفتان درست است و باورتان نمی‌شود من شنیده ام که مثلا فلان خواننده می‌گوید نکند اگر من به کنسرت فلان خواننده بروم فکر کند خبری است! خب این حرف یعنی چه ؟ ما باید پشت هم باشیم و از هم حمایت کنیم چون ما در همین کنسرت ها میتوانیم تجربه کسب کنیم. البته که همه هم شبیه هم نیستند من شب قبل با مهدی یراحی عزیز صحبت میکردم و از او تقدیر کردم و به او گفتم لذت بردم که تو این چنین از من تعریف کردی ؛ تو پیشکسوت من هستی و این کارت خیلی جذاب بود.

اما در بخش پایانی و در ادامه بحث قبل ظلی پور با انتقاد تند از امیرتتلو که چند روز پیش در گفتگویی اینترنتی به جایگاه محمدرضا شجریان توهین کرده بود گفت: استاد شجریان من از شما عذر میخواهم شما اسطوره این کشور هستید اما روی صحبتم با این جوان است که به هیچ جایگاهی هم نرسیده ؛ تا کجا میخواهی به منفور شدن ادامه دهی؟!

بهنام بانی هم با اظهار تاسف درباره این موضوع عنوان کرد : من تا می توانم از هم صنفان خودم حمایت میکنم و حرف آخرم این است که در هیچ کاری هرگز ناامید نشوید که ناامیدی برابر مرگ است.

در پایان گفتنی است برنامه "من و شما" به تهیه کنندگی هادی قندی ، اجرای آرش ظلی پور و نویسندگی دنیا خمامی هر هفته جمعه ها ساعت 14 روی آنتن شبکه شما میرود. 

نظر شما