عمو‌های "فیتیله‌ای" به مناطق زلزله زده رفتند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۴:۰۴
کد خبر: ۶۴۴۳۰۲
عمو‌های فیتیله‌ای به مناطق زلزله زده رفتند
عموهای فتیله‌ای به مناطق زلزله رفتند تا هدایای فرزندان شهدای مدافع حرم را کودکان زلزله زده اهدا کنند.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ عموهای فیتیله‌ای به همراه سازندگان برنامه تلویزیونی «بربال فرشتگان» در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سر پل ذهاب حضور یافتند.

در این حضور عموهای فیتیله‌ای برای کودکان مناطق زلزله زده برنامه اجرا کردند و در آخر هم هدایایی که توسط فرزندان شهدای مدافع حرم برای کودکان زلزله زده ارسال شده بود را به دست این کودکان رساندن.

حمید گلی گفت: با هدف بالا بردن روحیه کودکان مناطق زلزله زده و رساندن هدایای کودکان شهدای مدافع حرم در منطقه سر پل ذهاب حضور پیدا کردیم و توانستیم دقایقی شادی و نشاط را به کودکان این مناطق هدیه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد می‌کنید همکاران شما نیز در این مناطق حضور پیدا کنند و برای کودکان و نوجوان برنامه اجرا کنند؟ اظهار کرد: حضور همکاران بنده که در حوزه کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند می‌توانند بسیار برای کودکان جذاب باشد. به نظرم من سازمانهایی مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند با برگزاری اینگونه برنامه ها این مهم را محقق کنند.

در ادامه تصاویر ویدیو‌هایی از حضور عموهای فیتیله‌ای در مناطق زلزله زده و اهدای هدایای فرزندان شهدای مدافع حرم به کودکان زلزله زده را مشاهده می‌کنید.

1396091115164215612669604

 

 

نظر شما