پیکر خالو محمد قنبر به‌سوی جزیره هرمز بدرقه شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۱:۱۹
کد خبر: ۶۴۶۷۱۶
پیکر خالو محمد قنبر به‌سوی جزیره هرمز بدرقه شد
ساعت 22 جمعه‌شب (17 آذر) با حضور جمعی از مسئولان استانی و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر هرمزگان، از اسکله شهید حقانی بندرعباس به سمت جزیره هرمز بدرقه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پیکر خالو محمد قنبر هنرمند هرمزگانی روز گذشته با حضور بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و سایر مسئولان و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر هرمزگان، از اسکله‌ی شهید حقانی بندرعباس به‌سوی آرامگاه ابدی‌اش در جزیره هرمز بدرقه شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر خالو محمد قنبر هرمزی امروز شنبه (18 آذر) از ساعت 14 در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

خالو محمد قنبر هرمزی، هنرمند پیشکسوت موسیقی بومی هرمز، که شب ۱۳ آذر هنگام اجرای کنسرت نمایش گروه «لیوا» در تئاتر باران، دچار سکته قلبی شده بود، ساعاتی پیش در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع گفت.

خالو محمد قنبر هرمزی ۸۸ ساله از اعضای اصلی و تاثیرگذار گروه «لیوا» از هرمز، پس از این‌که در حین اجراء در تئاتر باران از هوش رفت، به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

گروه «لیوا»ی هرمز متشکل از پیشکسوتان موسیقی هرمز و از قدیمی‌ترین گروه‌های هرمزگان است که تاکنون در فستیوال‌های مختلف حضور داشته و به معرفی آیین‌های موسیقی هرمزگان پرداخته‌ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز