نورا رابرتز با کتاب جدیدش آمد

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۸:۵۱
کد خبر: ۶۴۶۸۶۷
نورا رابرتز با کتاب جدیدش آمد
نویسنده پرفروش آمریکایی هفته پیش با انتشار جدیدترین کتابش وارد بازار کتاب آمریکا ‌شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نورا رابرتز با کتاب جدیدش به عنوان «سال نخست» که  ۵ دسامبر منتشر ‌شد، به بازار کتاب ‌آمد.

«سال نخست» نخستین کتاب از سه‌گانه‌ای است که در جهانی گرفتار با جادو می‌گذرد؛ جادویی که بسیاری از انسان‌ها را از بین می‌برد و برخی از بازماندگان را با قدرت‌های دیگر درگیر می‌کند. پس از آنچه به عنوان عذاب شناخته می‌شود و ناخواسته توسط گلوله یک شکارچی آغاز شده است، مردم کشف می‌کنند که امکان توانایی‌های خاصی را به دست آورده‌اند. در این میان فرد کوچولو متوجه می‌شود یک پری است. در عین حال مکس و برادرش هم باید به اختلافات قدیمی خودشان بپردازند. در این کتاب جهان بین دو جهان داستانی خوب و شر تقسیم شده و کسانی که به خدای خود و ایمنی زیر سایه او باور دارند به سرعت سعی می‌کنند یکدیگر را پیدا کنند .

نورا رابرتز ۶۷ ساله از نویسندگان معدودی است که در کلوپ ۱۰۰ میلیونی‌ها حضور دارد  و موفق شده تا بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آثارش را به فروش برساند.

وی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است که بارها با آثارش در راس فهرست پرفروش‌ها ایستاده است. وی نویسنده بیش از ۲۰۰ عنوان رمان است و در عین حال مجموعه کتاب‌های «در مرگ» را با نام مستعار جی.دی. راب منتشر کرده است.

این کتاب به قیمت ۲۷.۹۹ دلار در ۴۳۲ صفحه از سوی انتشارات سن‌مارتین منتشر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز