فراخوان اولین کنگره سراسری شعر جوان ایران

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۷:۳۲
کد خبر: ۶۴۶۹۵۰
فراخوان اولین کنگره سراسری شعر جوان ایران
اولین کنگره سراسری «شعر جوان ایران» با هدف اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اداره کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی اولین کنگره سراسری  «شعر جوان ایران» را با هدف  اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی  ، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان برگزار می نماید.

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که بخش اصلی با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع زلزله غرب کشور( حماسه ی مهربانی ملت ایران، همدردی با خانواده قربانیان و آسیب دیدگان و... )در قالب های شعر کلاسیک شامل غزل، مثنوی، رباعی و... و قالب شعر آزاد است.

بر اساس اعام دبیرخانه این جشنواره شاعران جوان می توانند حداقل ۳ و حداکثر ۵ اثر از آثار خود را با (قلم ۱۲ فونت B nazanin ) و در فرم آثار که در کانال جشنواره و سایت درج گردیده است به نشانی جشنواره ارسال نمایند. ضمنا در هربخش و در هر قالب(کلاسیک و آزاد)  به برگزیدگان جوایز ارزنده به همراه تندیس و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد.

این دبیرخانه اعلام کرده که مهلت ارسال اثر تا 15 بهمن ماه و حداکثر سن جهت ارسال آثار ۳۰ سال و به همین دلیل ارسال تصویر کارت ملی الزامی است.

خاطرنشان می‌شود که هیات علمی کنگره شعر جوان ایران، متشکل از اساتید و شاعران مطرح  معاصر  خواهد بود که در پایان نتایج داوری آثار، اسامی آن ها اعلام خواهد شد.

نشانی الکترونیکی جهت ارسال آثار به دبیر خانه  kongeresherjavan@gmail.com و نشانی دبیرخانه جشنواره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دبیرخانه کنگره سراسری شعرجوان است.

لازم به یاد آوری است که تمام اطلاع رسانی ها ابتدا از طریق کانال جشنواره به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال جشنواره به نشانی  kongeresherjavaniran@  و یا سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نشانی مراجعه نموده   www.kermanshah.farhang.gov.ir  و یا با شماره 09120895931 تماس حاصل نمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز