محمد معتمدی یک شب دیگر هم «یلدا» را می‌خواند

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۰:۱۷
کد خبر: ۶۴۶۹۷۱
محمد معتمدی یک شب دیگر هم «یلدا» را می‌خواند
محمد معتمدی که قرار بود اول دی کنسرتی را برگزار کند ۲۹ آذر هم روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد معتمدی آهنگساز و خواننده درباره اجرای یک کنسرت گفت: ما برنامه یک کنسرت را متناسب با حال و هوای شب یلدا و شروع زمستان طراحی کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته قطعه «یلدا» با ترانه ای از بهمن محمدزاده و آهنگی از من منتشر شد که با استقبال مواجه شد ولی علیرغم خواست مردم و مخاطبان، مجال اجرا روی صحنه کنسرت را پیدا نکرد. همچنین قطعات زمستانی دیگر من مثل «برف» به گوش مخاطبانم نرسیدند به همین دلیل تصمیم گرفتم این گونه قطعاتم را با ترکیب قطعات دیگر در قالب کنسرت طراحی و اجرا کنیم.

معتمدی اظهار کرد: قطعاتی هم از دیگر آهنگسازان به شکلی انتخاب شدند که کل قطعات این کنسرت کنتراست خوبی با هم داشته باشند. به عبارت دیگر سعی کردیم که هماهنگی و تناسبی بین قطعات به لحاظ ریتم و فرم وجود داشته باشد و البته ساز و آواز هم که بخش جدانشدنی همه کنسرت های من است در این اجرا نیز سهمی عمده خواهد داشت.

تنظیم این قطعات برای ارکستر توسط احمد مقدسی‌زاده صورت گرفته است. احمد مقدسی‌زاده نوازنده پیانو، محسن حسن‌نیا نوازنده کلارینت، امیر مختاری نوازنده قانون، مجید یگانه نوازنده پرکاشن، کورش کشاورز نوازنده ویلون سل و محمد معتمدی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

کنسرت «یلدا» ۲۹ آذر و اول دی در تالار اندیشه حوزه هنری ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز