روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه

نوازنده شناخته شده موسیقی کشور آذربایجان کارگاه آموزشی برگزار می کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۰:۵۴
کد خبر: ۶۴۷۸۸۶
نوازنده شناخته شده موسیقی کشور آذربایجان همزمان با برپایی کنسرت ارکستر «فرهنگ و هنر» در تالار وحدت کارگاه آموزشی را برای نوازندگان تار برگزار می کند.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رامیز قلی‌اُف تارنوازِ شناخته شده‌ موسیقی آذربایجان در روزهای پایانیِ آذرماه مسترکلاسی را  برای نوازندگان تار در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ برگزار خواهد کرد.

سوسن تقی‌پور رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ درباره این مسترکلاس گفت: رامیز قلی‌اف در هفته‌ پایانی آذر ماه سال جاری به تهران می‌آید تا کنسرت خود را در تالار وحدت با همراهی ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار کند. دانشگاه هم حضور این هنرمند نامی را غنیمت شمرده و به نفع علاقه‌مندان و هنرجویان اقدام به برگزاری مستر کلاس تار کرده است.

وی ادامه داد: مستر کلاس نوازندگی «تار» روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر و در سه بخش «ردیف نوازی»، «اجرای تصانیف آذربایجانی» و «اجرای قطعات کلاسیک» برگزار می شود. نوازندگانی که در این مستر کلاس شرکت می‌کنند در دو بخش فعال و غیرفعال حضور خواهند داشت. این در حالی است که نوازندگان فعال به طور عملی هم آموزه‌های ارایه شده توسط استاد رامیز قلی‌اف را تمرین و اجرا می‌کنند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ با اشاره به کنسرت پیش‌روی رامیز قلی‌اف در تهران تاکید کرد:‌ ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر چند سالی است که راه‌اندازی شده و امسال براساس برنامه‌ریزی‌هایمان تصمیم گرفتیم تا از استاد رامیز قلی‌اف دعوت کنیم تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، اجرایی مشترک داشته باشد و امیدواریم کنسرت استاد رامیز قلی‌اف و مسترکلاس این هنرمند بزرگ مورد توجه اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک و موسیقی آذری قرار بگیرد.

کنسرت مشترک ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی سال جاری ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز