فاطمه گودرزی:

زیبایی راه آهن در خطوط موازی و آینده مبهم آن نهفته است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲:۴۶
کد خبر: ۶۴۷۹۰۸
زیبایی راه آهن در خطوط موازی و آینده مبهم آن نهفته است
این بازیگر سینما و تلویزیون می گوید زیبایی راه آهن در خطوط موازی، پرسپکتیو و حس آینده مبهم نهفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، نقش جشنواره ها را در مشخص شدن کارهای خوب از بد تأثیر گذار خواند و گفت: این که بعضی ها نگاه بدبینانه ای، نسبت به جشنواره ها  دارند و می گویند که سفره‌ای پهن شده است تا عده ای سودهای شخصی را نصیب خود کنند را قبول ندارم؛ اما نکته ای که مطرح است این که ما باید در برگزاری برنامه ها کمی تغییر رویه داشته باشیم و با برنامه ریزی حرکت کنیم.

بازیگر سریال پرستاران ادامه داد:  با برنامه ریزی درست و با فکر؛ ما می توانیم به سمتی حرکت کنیم که ورکشاپ ها و جلسات نقد آثار را در جشنواره ها داشته باشیم.

وی معتقد است؛ راه آهن خیلی جذابیت دارد و برگزاری این جشنواره  اقدامی سنجیده و ارزشمند است که باید از آن حمایت کرد

گودرزی خاطرنشان کرد: اما اعتقاد دارم که هیچ ارگان دولتی نباید به صورت مستقیم خودش را درگیر برنامه های فرهنگی و هنری کند، بلکه باید سعی کند تا با کمک گرفتن از بخش خصوصی، در کنار آن و به صورت مکمل فعالیت کند.

بازیگر فیلم ازدواج به سبک ایرانی، یادبودها برای هنرمندان پیشکسوت را در کنار اهدای جوایز و نمایش آثار در جشنواره، اقدامی ارزشمند خواند که باید از جنبۀ نمایشی آن دوری کنیم و اظهار داشت: بزرگداشتی که برای مرتضی احمدی از بزرگان تلویزیون در جشنواره راه آهن تدارک دیده شده است در ادامۀ کارهایی است که می تواند کمک کند تا قدر کسانی که برای سینمای ما زحمت کشیدند را هر چه بهتر بدانیم. این یادبودها در همه جای دنیا وجود دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و باید نهادهای دیگر هم توجه جدی به آن داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  زیبایی راه آهن  در خطوط موازی و پرسپکتیو آن نهفته است و مسیر و حرکت رو به افق، حس آینده مبهم را در میان انسان ها به تصویر می کشد و از این نظر بر جذابیت آن می افزاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز