برگزاری جشنوارۀ ادبی« چهل سالگی؛ بعثت انقلاب»

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۸:۰۷
کد خبر: ۶۴۸۵۶۷
برگزاری جشنوارۀ ادبی« چهل سالگی؛ بعثت انقلاب»
انتشارات علمی و فرهنگی جشنواره فرهنگی ادب «چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انتشارات علمی و فرهنگی به منظور ضبط و مکتوب نمودن خاطرات و پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران جشنوارۀ ادبیات داستانی«چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» را برگزار کند.  

موضوع این جشنواره رویدادها و حوادث پیش و پس از پیروزی انقلاب، زندگی روزمره در پیش و پس از انقلاب و  برداشتهای آزاد از جریانات انقلاب اسلامی عنوان شده است.

 همچنین بخش های جشنواره نیز شامل داستان کوتاه ( کودک- نوجوان- بزرگسال) ،رمان (کودک- نوجوان- بزرگسال) و پی نما ( کودک- نوجوان- بزرگسال) اعلام شده است.

درفراخوان این رویداد درباره شرایط ارسال اثر به آن آمده است: 

 

۱- آثار ارسالی قبلاً در کتاب، نشریات و سایت ها چاپ و درج نشده باشد. 

۲- پس از ارسال اثر، نویسنده ( تا تعیین تکلیف نهایی) از ارسال آن به ناشر یا مسابقات داستان نویسی دیگر و هم چنین انعکاس کتبی و الکترونیکی آن خودداری کند. 

۳- هر نویسنده می تواند به طور همزمان در بخش های مختلف جشنواره شرکت کرده ویا در یک بخش، چند اثر ارسال کند. 

مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه سال ۱۳۹۶ است و ناشر حتی پس از اتمام مهلت جشنواره، در صورت ارسال آثار مناسب در موضوع مورد نظر که در ارزیابی های مربوطه، حائز شرایط لازم باشند، به این آثار فرصت چاپ و انتشار خواهد داد. 

در آیین پایانی مسابقه، به سه نفر اول( در هر بخش) جوایز نقدی نفیس و به آثار برگزیده، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می شود. 

 علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی enghelab۴۰@elmifarhangi.ir  ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه و در ساعات اداری با شماره تلفن های  ۸۸۷۹۷۶۰۴ و ۸۸۷۹۷۶۰۵ تماس گرفته یا به سایت انتشارات علمی و فرهنگی به آدرس www.elmifarhangi.ir  مراجعه کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز